Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premis Mavi Dolç i Gastaldo al valencià en tesis doctorals

El Vicerectorat d'Estudis i Política Lingüística convoca els Premis Mavi Dolç i Gastaldo a l’ús del valencià i la qualitat lingüística en tesis doctorals amb la finalitat d'incentivar-ne l’ús i amb l’objectiu de millorar-ne la qualitat lingüística.

Convocatòria de 2019

Destinataris:

Persones doctorades en la Universitat de València.

Requisits:

Les tesis doctorals han de tindre alguna part redactada en valencià i estar inscrites i defensades en la Universitat de València entre l’1 d’octubre de 2018 i l’1 d’octubre de 2019 (data de registre en Roderic) i no poden haver rebut un incentiu a la qualitat lingüística en convocatòries d’ajudes anteriors per part del Servei de Política Lingüística.

Termini de presentació:

Entre el 19 d'abril i el 15 d'octubre de 2019.

Dotació econòmica:

Fins a 1.500 euros per a cada tesi. La quantitat del premi es calcularà en funció de la qualitat lingüística, el volum del text redactat en valencià i el nombre de persones sol·licitants.

Documentació i sol·licitud:

» Bases