Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

El Vicerectorat d'Estudis i Política Lingüística convoca els Premis Mavi Dolç i Gastaldo a l’ús del valencià i la qualitat lingüística en tesis doctorals amb la finalitat d'incentivar-ne l’ús i amb l’objectiu de millorar-ne la qualitat lingüística.

Convocatòria de 2020

Persones doctorades en la Universitat de València.

Requisits

Les tesis doctorals han de tenir alguna part redactada en valencià i estar inscrites i defensades en la Universitat de València entre l’1 d’octubre de 2019 i l’1 d’octubre de 2020 (data de registre en Roderic) i no poden haver rebut un incentiu a la qualitat lingüística en convocatòries d’ajudes anteriors per part del Servei de Política Lingüística.

Termini de presentació

Entre el 6 de febrer i el 15 d'octubre de 2020. TANCAT

Dotació econòmica

Fins a 1.500 euros per a cada tesi. La quantitat del premi es calcularà en funció de la qualitat lingüística, el volum del text redactat en valencià i el nombre de persones sol·licitants.

Sol·licitud

Abans de presentar una sol·licitud o fer cap consulta, llegiu les bases de la convocatòria.

La presentació de la sol·licitud es pot fer a través del portal Entreu (seu electrònica de la Universitat), amb l’usuari i contrasenya de la Universitat de València o amb certificat electrònic emès per una autoritat de certificació oficial.

En els menús del formulari, seleccioneu:

1. Serveis universitaris
  2. Servei de Política Lingüística
  3. Dinamització

Recordeu adjuntar-hi l’imprès específic de la convocatòria, amb totes les dades pertinents, com també les documentacions requerides en les bases.

Documentació