Universitat de ValènciaServei de Recursos Humans -  Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis (PTGAS-PI) Logo del portal

L’Investigador/a responsable d’un projecte, contracte o conveni d’investigació, amb disponibilitat econòmica per a despeses de personal, podrà sol·licitar la convocatòria pública de:

  • Places de personal investigador (PI)
  • Places de personal de suport a la investigació (PSI)

El procediment per a sol·licitar la convocatòria pública d’aquestes places és el següent:


1- EMPLENAR LA SOL·LICITUD DE CONCURS PÚBLIC LABORAL: emplenar-la i enviar-la
TELEMÀTICAMENT al Registre Electrònic de la Universitat de València a través de la Seu Electrònica (Entreu): Sol·licitud de convocatòria de concurs laboral per a la contractació de personal d’investigació a càrrec de projectes, convenis i contractes d’investigació.  Una vegada obtinguda la conformitat del Servei d’Investigació, el Servei de Recursos Humans PAS-Investigació gestionarà la seua publicació.

2- PUBLICACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA: La convocatòria es publicarà al DOGV i al tauler d’anuncis i a la pàgina WEB  del Servei Recursos Humans PAS-Investigació.

3- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Una vegada publicada la convocatòria, el Servei de RRHH PAS-Investigació comunicarà al responsable del projecte/conveni el període de presentació d’instàncies.

Els/Les candidats/tes hauran de complimentar el formulari telemàtic, dins del termini establert en la convocatòria, l’imprès facilitat per l’aplicació telemàtica i tota la documentació requerida en la convocatòria.

4- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ: La Comissió Avaluadora revisarà la documentació presentada i valorarà totes les sol·licituds presentades que compleixen els requisits exigits en la convocatòria, amb especial cura i ajustant-se als criteris del barem.

Una vegada finalitzat el periode de presentació d'instàncies caldrà continuar amb el procediment establert en la següent Guia

 

5- CONTRACTACIÓ DEL/LA CANDIDAT/A: En el moment de formalitzar el contracte, la persona cal que dispose de certificat electrònic i haurà d’aportar:
1- DNI. En el cas de ciutadans/nes comunitaris/es: NIE. En el cas de ciutadans/es extracomunitaris/es: NIE i documentació d’estrangeria en regla.
2- Titulació requerida i, quan siga necessari, sol·licitud d’homologació o equivalència.
3- Dades d’un compte bancari a Espanya.
4- Número de seguretat social. 

 

6- CONTINUÏTAT DELS CONTRACTES I CESSAMENTS:

El Servei d’Investigació comunicarà a l’investigador/a responsable o Director/a del projecte/Conveni d’investigació, per correu electrònic i amb la suficient antelació, el període pel qual es va fer la reserva de crèdit per al manteniment del contracte, per tal que comuniquen si procedeix o no la continuïtat d’aquest.

Si, en el termini de 10 dies des de la comunicació per part del Servei d’Investigació, l’investigador/a responsable o director/a del projecte, no responen de forma expressa per correu electrònic, es procedirà al cessament del contracte.

 

INFORMACIÓ I CONTACTE:

A la Seu Electrònica es poden trobar tant la normativa i impresos com el formulari per a la sol·licitud de la publicació d'una Convocatòria per la Contractació Temporal de Personal amb càrrec a projectes, contractes i convenis d'investigació. Cal complimentar el formulari amb totes les dades requerides. Correu electrònic de contacte en cas de dubtes: contratainves@uv.es

Per a rebre informació sobre qualsevol d'aquestes qüestions o sobre la tramitació de la convocatòria publicada, podeu contactar amb nosaltres en el següent  link