Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Gestió Campus de Blasco Ibáñez Logo del portal

Atenció a persones usuàries

Servei 1: Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.

Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries.

Indicador 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

 

Gestió d’espais

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).

Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d’incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia…).

Indicador 2: Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.

 

Gestió d’espais

Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.

Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l’espai d’ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.

Indicador 3: P ercentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d’espais en el termini de 24h.

 

Gestió d’espais

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.

Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l’espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.

Indicador 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais.

 

Suport institucional

Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com: - Donar curs als acords de Mesa de Campus. - Suport a les eleccions i altres actes institucionals. - Registre electrònic. - Gestió d’accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.

Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.

Indicador 5: Percentatge d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

 

Consergeria

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.

Compromís 6: Dur a terme l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.

Indicador 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries.

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 7: Proporcionar suport administratiu als òrgans de govern dels Instituts i ERIS en la gestió d’informes, comunicats i reunions per a desenvolupar la seua activitat.

Compromís 7: Atendre adequadament els requeriments d’informació dels òrgans de govern dels instituts i ERIS.

Indicador 7: Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern.

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 8: Organitzar l’estada del professorat convidat en la Universitat de València.

Compromís 8: Facilitar en la data prevista els desplaçaments i l’estada al professorat convidat.

Indicador 8: Percentatge d’estades del professorat convidat organitzades en la data prevista.

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 9: Recopilar i enregistrar tota l’activitat investigadora duta a terme pel PDI per a l’elaboració de la Memòria d’Investigació dels Instituts i ERIS.

Compromís 9: Posar a disposició del Servei d’Investigació tota la documentació relativa a les Memòries d’Investigació dels Instituts i ERIS, segons el calendari previst. Sempre que el PDI lliure tota la documentació de la seua activitat investigadora abans del termini establert.

Indicador 9: Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d’Investigació

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 10: Donar suport administratiu a l’organització de jornades, congressos i conferències dirigides pel PDI dels Instituts i ERIS.

Compromís 10: Tramitar adequadament els requeriments administratius relacionats amb l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades pel PDI.

Indicador 10: Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI.

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 11: Donar suport al Servei d’Estudiants i Escola de Doctorat en relació als processos vinculats amb màsters i doctorats adscrits als Instituts d’Investigació de Blasco Ibáñez, que inclou preinscripció, intercanvi interuniversitari, tramitació d’expedients de doctorat (dipòsit i defensa de la tesi).

Compromís 11: Lliurar al Servei d’Estudiants i Escola de Doctorat tota la documentació requerida per a l’adequada tramitació dels expedients de màster i doctorat en el termini previst en el calendari acadèmic.

Indicador 11: Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats.

 

Suport als instituts de Blasco Ibáñez

Servei 12: Tramitar els expedients dels projectes d’investigació vinculats a convenis, contractes i subvencions sol·licitats pel Servei d’Investigació i PDI adscrit als Instituts i ERIS.

Compromís 12: Garantir la resolució de tots els expedients dels projectes d’investigació d’acord amb la normativa aplicable.

Indicador 12: Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d’investigació.