• Estudiants del Campus de Tarongers UV

Literatura Catalana Medieval y Humanidades Digitales - LICAMEHD

Referencia del grupo:

GIUV2013-035

Descripción de la actividad investigadora:

Grup unipersonal dedicat a la investigació en dues àrees, en treballs que sovint intersecten ambdues: estudis en literatura catalana medieval des de la perspectiva de la història de la cultura; i estudis en metodologies i eines d'humanitats digitals al servei particularment de la Filologia Catalana: novetats digitals per facilitar tasques a l'investigador; i seguiment del món de l'edició digital de llibres i en particular dobres i estudis literaris.

Página Web:

Objetivos cientificotécnicos:
  • Avançar el coneixement en les àrees de Literatura Catalana Medieval i en Humanitats Digitals aplicades a la Filologia Catalana

Líneas de investigación:
  • Literatura Catalana Medieval; Humanidades Digitales. Investigació en les àrees de literatura catalana medieval i humanitats digitals.

Componentes del grupo:
Nombre Carácter de la participación Entidad Descripción