• Estudiants del Campus de Tarongers UV

Literatura Catalana Medieval i Humanitats Digitals - LICAMEHD

Referència del grup:

GIUV2013-035

Descripció de l'activitat investigadora:

Grup unipersonal dedicat a la investigació en dues àrees, en treballs que sovint intersecten ambdues: estudis en literatura catalana medieval des de la perspectiva de la història de la cultura; i estudis en metodologies i eines d'humanitats digitals al servei particularment de la Filologia Catalana: novetats digitals per facilitar tasques a l'investigador; i seguiment del món de l'edició digital de llibres i en particular dobres i estudis literaris.

Pàgina Web:

Objectius cientificotècnics:
  • Avançar el coneixement en les àrees de Literatura Catalana Medieval i en Humanitats Digitals aplicades a la Filologia Catalana

Línies d'investigació:
  • Literatura Catalana Medieval; Humanitats Digitals. Investigació en les àrees de literatura catalana medieval i humanitats digitals.

Components del grup:
Nom Caràcter de la participació Entitat Descripció