Acte d'obertura curs 2023-2024.

Grau en Filosofia

  • G01: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, també inclou alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • G02: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • G03: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • G04: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • G05: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seua àrea d'estudi.
  • G06: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G07: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G08: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G09: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G10: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G11: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, també inclou alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • G12: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G13: Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • G14: Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • G15: Capacitat de comunicació en una llengua estrangera.
  • G16: Ser capaç d'obtenir informació a partir de diferents fonts primàries i secundàries.
  • G17: Tenir capacitat per analitzar, sintetitzar i interpretar dades rellevants d'índole cultural, social, política, ètica o científica, i d'emetre'n judicis reflexius des d'una perspectiva no androcèntrica.
  • G18: Ser capaç d'organitzar i planificar els temps de treball.
  • G19: Adquirir la capacitat per plantejar i resoldre problemes, així com de prendre decisions, en un temps limitat.
  • G20: Tenir capacitat de transmetre a altres (experts o no) informació, idees, problemes i solucions.
  • G21: Ser capaç de millora i perfeccionament professional.
  • G22: Tenir capacitat de crítica i autocrítica.
  • G23: Saber treballar en equip evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G24: Ser capaç de comunicar-se amb experts de la seua àrea de coneixement i d'altres àrees.
  • G25: Ser capaç de manejar les aplicacions de les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • G26: Saber treballar en un context internacional.
  • G27: Ser capaç d'adquirir compromisos socials i ètics.
  • G28: Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • G29: Tenir capacitat d'aplicar els coneixements en la pràctica.
  • G30: Ser capaç d'aprenentatge autònom.
  • G31: Saber adaptar-se a noves situacions.
  • G32: Ser capaç d'innovació i creativitat.
  • G33: Saber assumir tasques de lideratge, coordinació i representació.
  • G34: Ser capaç de dissenyar, gestionar i avaluar projectes de qualitat.