Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació Logo del portal

Normativa

Informació general

Vicedegana de Pràctiques Externes de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació : Ester Carbó Valverde (ester.carbo@uv.es)

Coordinadora de Pràctiques Externes de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació: María Trelis Villanueva (maria.trelis@uv.es)

Curs acadèmic 2026-2027 

SESSIÓ INFORMATIVA DE PRÀCTIQUES CURRICULARS (Pràctiques Externes i Pràcticum)

  • DIA: 20 d'abril de 2026
  • HORA: 13:00 hores
  • LLOC: Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació

Es recomana l'assistència a tots els estudiants que vagen a realitzar les pràctiques curriculars al curs 2026-2027.

Presentació Pràctiques 2026-2027

Calendari Gestió Pràctiques 2026-2027

Informaciò General 2026-2027- Pràctiques Externas Grau Ciència i Tecnologia dels Aliments (34000): terminis i requisits

Informaciò General 2026-2027- Practicum Grau Nutrició Humana i Dietètica (33970): terminis i requisits

Formulari Autopràcticum  (de l'1 al 21 de juliol de 2026) enviar a: maria.m.gonzalez@uv.es (Mar González)

Termini de sol.licitud d'ampliació: del 25 de gener al 5 de febrer del 2027. Preferentment Autopracticum. Contactar amb Mar González (maria.m.gonzalez@uv.es)

Informació per a realitzar les pràctiques de Ciència i Tecnologia dels Aliments 2026-2027

Informació Pràctiques Externes 2026-2027

Autopracticum Acceptats

Orde per a l'elecció d'empreses

OFERTA D'EMPRESES 2026-2027- Es publicaran al setembre

Oferta d'empreses ADEIT - Primer periode (octubre-gener) 

Oferta d'empreses ADEIT - Segon periode (febrer-maig)

Oferta d'empreses ADEIT - Tercer periode (juny-setembre)

L'elecció d'empreses per a realitzar les Pràctiques serà:

  • 8 de setembre de 2026 a les 12'00 h. per videoconferència, (per al estudiants que vullguen realitzar les pràctiques al primer període, preferentment que tinguen superats 195 crèdits o més).
  • 22 de octubre de 2026 a les 13'00 h. al Saló de Graus de la Facultat, per als estudiants que vullguen realitzar les pràctiques al segon i tecer període.

Els períodes per a realitzar les pràctiques, al curs 2026-2027, són els següents:

  • Primer Període: de l'1 d'octubre de 2026 al 15 de gener de 2027
  • Segon Període: del 1 de febrer al 14 de maig de 2027
  • Tercer Període: del 1 de  juny al 15 setembre de 2027

Important: Les 375 hores presencials han de distribuir-se al llarg del període que conste en l'acord de pràctiques, el que suposa entre 25-30 hores setmanals. Qualsevol modificació s'ha de sol.licitar per escrit, per al seu estudi per la Comisió de Pràctiques de la Facultat, envian mail: Mar González (maria.m.gonzalez@uv.es)

AL FINALITZAR LA PRÀCTICA

  • L'estudiant realitzará una memoria seguint les recomanacions d'elaboració, i l'entregarà al seu Tutor Acadèmic en un termini màxim de 10 dies des de la finalitzación de la pràcticas, excepte en el període de juny-setembre que l'haurà d'entregar en la primera setmana de setembre. També haurá d'entregar al Tutor Academic els justificants dels seminaris realizats.
  • L'enquesta-avaluació de les pràctiques per l'estudiant, s'enviarà per mail a Mar González (maria.m.gonzalez@uv.es)

Informació per a realitzar les pràctiques de Grau en Nutrició Humana i Dietètica 2026-2027

Informació Pràcticum 2026-2027

Autopracticum Acceptats

Orde per a l'elecció d'emprese

OFERTA D'EMPRESES 2026-2027 (Es publicaran al setembre) 

Els estudiants podran triar entre les empreses oferides per ADEIT, Hospitals amb professor Associat i places en la Clínica Universitària de Nutrició (CUNAFF).

Empreses-ADEIT (setembre-gener)

Empreses-ADEIT (febrer-maig)

Empreses-ADEIT (juny-setembre)

Hospitals amb Professor Associat (setembre-gener)

Hospitals amb Professor Associat (febrer-maig / juny-setembre)

Oferta CUNAFF (Clinica Universitària de Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia) (setembre-gener)

Oferta CUNAFF (Clinica Universitària de Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia) (febrer-maig / maig-julio)

L'elecció d'empresses per a realitzar les pràctiques serà:

  • 8 de setembre de 2026 a les 13'00 h, per videoconferència, per als estudiants de Doble Grau, y estudiants Grau Nutrició que vullguen realitzar les pràtiques al primer període, preferentment que tinguen superats 195 crèdits o més.
  • 22 de octubre de 2026 a les 11'45 h. en el Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia i Ciencies de l'Alimentació, per als estudiants que vullguen realitzar les pràctiques al segon i tecer període.

Els períodes per a realitzar les pràctiques, al curs 2026-2027, són els següents:

  • Primer Període: del 28 de setembre de 2026 al 8 de gener de 2027
  • Segon Període: del 1 de febrer al 14 de maig de 2027
  • Tercer Període: del 1 de juny al 15 de setembre de 2027       

IMPORTANT: Les 375 hores presencials han de distribuir-se al llarg del període que conste en l'acord de pràctiques, lo que suposa entre 25-30 hores setmanals. Qualsevol modificació se sol·licitarà per escrit , per al seu estudi per la Comissió de Pràctiques de la  Facultat, enviant mail a: maria.m.gonzalez@uv.es 

AL FINALITZAR LA PRÀCTICA

  • L'estudiant realitzará una memoria seguint les recomanacions d'elaboració, i l'entregarà al seu Tutor Acadèmic en un termini màxim de 10 dies des de la finalitzación de la pràcticas, excepte en el període de juny-setembre que l'haurà d'entregar en la primera setmana de setembre. També haurá d'entregar al Tutor Academic els justificants dels seminaris realizats.
  • L'enquesta-avaluació de les pràctiques per l'estudiant, s'enviarà per mail a Mar González (maria.m.gonzalez@uv.es)