• Màster Universitari en Professor/a en Educació Secundària.

Emissió de Carnets Universitaris

28/09/16

L'alumnat matriculat a la UV amb carnet sol•licitat (mitjançant l’aplicació de matrícula), però no emès, poden acudir personalment als punts d’emissió de carnets establerts coordinadament amb el Banc Santander. En aquests punts i en el mateix moment, es realitzarà la comprovació oportuna, la fotografia i s’ imprimirà el carnet.

Matrícula II Fase Preinscripció curs 2016-2017

23/09/16

Del 28 de setembre al 3 d'octubre de 2016. Període de matrícula on line, dirigit a estudiants de nou ingrés, amb sol·licitud admesa al procediment d’admissió al Màster de Secundària resolt a data de 22 de setembre de 2016. Únicament els/les estudiants que resulten admesos/as i aquells/es admesos/as condicionals que esmenen en el termini establit (des del 28 de setembre fins al 3 d'octubre), podran matricular-se. Transcorregut aquest termini, aquells/es que no s'hagueren matriculat perdran el dret a la plaça que passarà a oferir-se en la crida de llista d'espera.

Proves Especialitat II Fase Preinscripció curs 2016‐2017.

08/09/16

S'obri el termini d'inscripció en les proves d'especialitat curs 2016-17. Es podrà passar pel rebut de la taxa corresponent a la secretaria del Màster de Secundària (Av. Alcalde Reig nº 8), des del 2 fins al 9 de setembre tots dos inclosos. Les proves d'especialitat per a l'accés als estudis del Màster de Secundària, es realitzaran els dies 13 i 14 de setembre.

Dia d'Obertura del curs Acadèmic 2016-2017

06/09/16

Amb motiu del dia del Solemne Acte d'Obertura del Curs Acadèmic 2016-2017, el dia 9 de setembre l'Edifici del Màster de Secundària (C/ Alcalde Reig, 8) romandrà tancat, no havent activitat acadèmica ni administrativa.

Llistes d'espera 1ª Fase de Preinscripció

27/07/16

La matrícula es realitzarà de forma presencial a la secretaria del Màster de Secundària (C/Alcalde Reig, 8) els dies 28 i 29 de juliol en l'ordre establit al llistat.