NOTA: Per a qualsevol consulta o incidència sobre el procediment de preinscripció, ha d’enviar una petició d'assistència a través de l'apartat Atenció i Consultes. Si el teu dubte és de caràcter acadèmic (criteris d’admissió, idoneïtat de la titulació, característiques del màster, horaris, matrícula, etc.), hauràs de contactar amb el Centre que gestiona el màster.

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

La preinscripció és el procediment d'admissió mitjançant el qual s'ordenen les sol·licituds i s'adjudiquen les places ofertades.

Per a l’adjudicació, la Universitat de València obri dues fases o períodes de preinscripció: en la fase ordinària s’oferta la totalitat de places disponibles que consta en la Fitxa general de cada Màster, i en la fase extraordinària s’obren únicament aquells màsters on encara hi ha disponibilitat i s’oferten les places restants.

FASE ORDINÀRIA

 

PREINSCRIPCIÓ:

Durant aquesta fase, estarà oberta la preinscripció a tots els màsters ofertats per al curs 2025-2026.

Període de presentació de sol·licituds: del 3 de març a les 14:00h fins al 13 de juny de 2025 a les 14:00 h (hora peninsular espanyola)

Requisits per a participar en aquesta fase:

  1. Estudiantat que estiga en possessió d’un títol universitari oficial que done accés als estudis de màster, o que estiga en condicions d’obtenir-lo, com a molt tard, en data de 18 de juliol de 2025.
  2. Estudiantat d’un Grau impartit per una universitat de l’Espai Europeu d’Educació Superior al qual li quede per superar el Treball de Fi de Grau i fins un màxim de 9 crèdits ECTS (excepte en el cas del Màster en Advocacia i Procura, al qual sols es podrà accedir si s'està en possessió del títol).

En tot cas, l’estudiantat que estiga en possessió del títol universitari, tindrà prioritat en la matrícula sobre els estudiants del supòsit b). Així doncs, els estudiants als quals els quede per  superar el Treball de Fi de Grau i fins un màxim de 9 crèdits ECTS, sols podran accedir als estudis de màster si, una volta finalitzada la matrícula i la crida de llista d’espera dels estudiants que accedeixen amb estudis finalitzats, continuen quedant places vacants en el màster.

Si en el moment en què es realitza la sol·licitud de preinscripció no es disposa encara del títol de Grau o equivalent però es preveu obtenir abans del dia 18 de juliol a les 23:59h, es realitzarà la sol·licitud igualment i s’aportarà el títol o altre document que acredite la finalització dels estudis abans d’aquesta data, per tal que la sol·licitud puga tenir preferència en la matrícula davant dels estudiants amb estudis pendents. Consulte com adjuntar el document.

La publicació de resultats, que tindrà lloc el dia 10 de juliol, establirà les persones admeses, en llista d’espera, i excloses per a cada màster.

Nota: En el cas que els estudis que donen accés al Màster s’hagen cursat en la UV, no serà necessari aportar aquesta documentació. La finalització dels estudis i les condicions fixades pel RD 822/2021 es comprovaran d’ofici pel Servei d’Estudiants.  Tot i que en el moment de la matrícula sols es verificarà, en el seu cas, que l’alumnat ha finalitzat els estudis, cal recordar que la condició de titulat o titulada s’adquireix tramitant el depòsit del títol, fet que es comprovarà durant els mesos de setembre i octubre i, en cas contrari, es procedirà a anul·lar la matrícula.

La no acreditació dels requisits específics d’idioma en el MU en Professor/a d'Educació Secundària abans de les 23:59 h del 18 de juliol de 2025 comportarà igualment l’anul·lació d’ofici de la matrícula. Per tal d'acreditar el compliment d'aquests requisits s'haurà d'adjuntar a la sol.licitud els documents adients.

MATRÍCULA:

El període per a la matrícula estarà obert de l'11 de juliol al 21 de juliol.

Podran accedir a l’automatrícula els estudiants que hagen resultat admesos d’acord amb la publicació de les adjudicacions del dia 10 de juliol i que, a més a més, presenten el seu títol d’accés als estudis de màster abans del dia 18 de juliol a les 23:59 hores. La presentació del títol haurà de realitzar-se a través del tràmit corresponent associat a la sol·licitud.

L’estudiantat que no es matricule en el termini establert, perdrà el dret a la plaça, que s’oferirà en les crides de llista d'espera.

Pots consultar tota la informació sobre la matrícula ací

LLISTA D’ESPERA:

Finalitzat el període de matrícula, es comptabilitzaran les places que han quedat vacants en cada màster i s’oferiran als estudiants de la llista d’espera d’acord amb l’ordre de prelació.

Els resultats de l'adjudicació de la 1ª crida en llista d’espera de la fase ordinària es publicaran el dia 22 de juliol. Els estudiants admesos hauran de matricular-se entre els dies 23 i 24 de juliol, accedint a l’automatrícula.

Conclòs el procés de matrícula dels admesos en la 1ª crida en llista d’espera, es comptabilitzaran les places que han quedat vacants en cada màster i s’oferiran als estudiants en una segona crida en llista d’espera d’acord amb l’ordre de prelació.

Els resultats de l'adjudicació de la 2ª crida en llista d’espera de la fase ordinària es publicaran el dia 25 de juliol. Els estudiants admesos hauran de matricular-se entre els dies 28 i 29 de juliol, accedint a l’automatrícula.

Finalment, si encara quedaren places vacants en algun màster, s’oferirien a través de crida telefònica als candidats corresponents de la llista d’espera que hagen acreditat estar en possessió del títol de Grau o equivalent. Si després d’aquesta crida encara queden vacants, s’oferiran, per ordre de prelació, a les persones que tinguen pendent la presentació del TFG i un màxim de 9 crèdits. Estes crides telefòniques es faran del 29 al 31 de juliol.

En el cas que ja estigues matriculat/da en un màster que vares sol·licitar en segona o tercera opció i se t’adjudique plaça per llista d’espera en una opció prioritària, hauràs d’anul·lar la matrícula en el màster abans de matricular-te en la nova plaça assignada per la llista d'espera.

 

CALENDARI FASE ORDINÀRIA:

Presentació sol·licituds de preinscripció

Des del 3 de març (14:00 h) fins al 13 de juny de 2025 a les 14:00 h (hora peninsular espanyola)

Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització de la nota mitjana). No s’actualitzarà la nota si a aquesta data no s’haguera presentat el Certificat Acadèmic.

25  de juny (23:59 h)
Baremació de les sol·licituds            30 de juny al 3 de juliol
Publicació resultats preinscripció 10 de juliol (09:00 h)
Reclamacions a la baremació (reomplint el formulari en la  Seu Electrònica) 10 juliol (14h) -13 de juliol (23:59h)
Automatrícula (estudis finalitzats )* 11 - 21 de juliol

Termini per a acreditar la finalització dels estudis i poder matricular-se (admesos amb estudis pendents)

18 de juliol a les 23:59h
Publicació resultats de la 1ª crida de llista de espera 22 de juliol (09:00 h)
Automatrícula 1ª crida de llista d'espera 23 i 24 de juliol
Publicació resultats de la 2ª crida de llista de espera 25 de juliol (09:00 h)
Automatrícula 2ª crida de llista d'espera 28 i 29 de juliol
Crides telefòniques llista de espera 29 - 31 de juliol
Automatrícula dels sol·licitants amb estudis pendents** 29 - 31 de juliol
Fi termini per a l’acreditació del requisit d’idioma MU en Professor/a d’Educació Secundària 18 de juliol a les 23:59h
* L'estudiantat que haja sigut admés als màsters amb cita prèvia de matrícula realitzarà la seua matrícula exclusivament els següents dies:
MU en Advocacia, MU en Psicologia General Sanitària, MU en Tècniques Experimentals en Química i MU en Treball Social en l'Àmbit Sanitari: el dia 21 de juliol
MU en Professor/a d’Educació Secundària: dies 18 i 21 de juliol
** Només per a aquelles persones amb estudis cursats en una institució d'educació superior pertanyent a l'EEES, la resta hauran de ser titulades

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • Les persones admeses que no es matriculen en els períodes establerts, perdran la plaça, i aquesta s’ofertarà a la crida en llista d’espera.
  • Les persones participants en la Fase Ordinària que no obtinguen plaça i queden en llista d’espera o l’hagen perduda per no haver-se matriculat en termini, per a participar en la Fase Extraordinària hauran d’enviar una nova sol·licitud elegint màsters en els quals queden places vacants, sempre i quan no hagen sigut excloses en aquests màsters en Fase Ordinària.
  • La Fase Extraordinària s’obri només per als màsters que no hagen completat la seua oferta de places en Fase Ordinària.
FASE EXTRAORDINÀRIA

 

PREINSCRIPCIÓ:

Durant aquesta fase estarà oberta la preinscripció exclusivament per als màsters en els que hagen quedat places vacants després de les adjudicacions i matrícula de la fase ordinària.

Període de presentació de sol·licituds: del 29 de juliol al 2 de setembre de 2025.

El 29 de juliol, pràcticament concloses les crides de llista d’espera de la fase ordinària, es publicarà la llista definitiva dels màsters que s’oferten en fase extraordinària.

Requisits per a participar en aquesta fase:

  1. Estudiantat que estiga en possessió d’un títol universitari oficial que done accés als estudis de màster, o que estiga en condicions d’obtenir-lo, com a molt tard, en data de 17 de setembre de 2025.
  2. Estudiantat d’un Grau impartit per una universitat de l’Espai Europeu d’Educació Superior als quals els quede per superar el Treball de Fi de Grau i fins un màxim de 9 crèdits ECTS (excepte en el cas del Màster en Advocacia i Procura, al qual sols es podrà accedir si s'està en possessió del títol).

En tot cas, l’estudiantat que estiga en possessió del títol universitari, tindrà prioritat en la matrícula sobre els estudiants del supòsit b). Així doncs, els estudiants als quals els quede per  superar el Treball de Fi de Grau i fins un màxim de 9 crèdits ECTS, sols podran accedir als estudis de màster si, una volta finalitzada la matrícula i la crida de llista d’espera dels estudiants que accedeixen amb estudis finalitzats, continuen quedant places vacants en el màster.

Si en el moment en què es realitza la sol·licitud de preinscripció no es disposa encara del títol de Grau o equivalent però es preveu obtenir abans del dia 17 de setembre a les 23:59 hores, es realitzarà la sol·licitud igualment i s’aportarà el títol abans d’aquesta data, per tal que la sol·licitud puga tenir preferència davant dels estudiants amb estudis pendents. Consulte com adjuntar el document

La publicació de resultats, que tindrà lloc el dia 16 de setembre, establirà les persones admeses, en llista d’espera, i excloses per a cada màster.

Nota: En el cas que els estudis que donen accés al Màster s’hagen cursat en la UV, no serà necessari aportar aquesta documentació. La finalització dels estudis i les condicions fixades pel RD 822/2021 es comprovaran d’ofici pel Servei d’Estudiants.  Tot i que en el moment de la matrícula sols es verificarà, en el seu cas, que l’alumnat ha finalitzat els estudis, cal recordar que la condició de titulat o titulada s’adquireix tramitant el depòsit del títol, fet que es comprovarà durant els mesos de setembre i octubre i, en cas contrari, es procedirà a anul·lar la matrícula.

MATRÍCULA:

El període per a la matrícula estarà obert els dies 17 i 18 de setembre.

Podran accedir a l’automatrícula els estudiants que hagen resultat admesos d’acord amb la publicació de les adjudicacions del dia 16 de setembre i que, a més a més, presenten el seu títol d’accés als estudis de màster abans del dia 17 de setembre a les 23:59 hores. La presentació del títol haurà de realitzar-se a través del tràmit corresponent associat a la sol·licitud.

L’estudiantat que no es matricule en el termini establert, perdrà el dret a la plaça, que s’oferirà en les crides de llista d'espera.

Pots consultar tota la informació sobre la matrícula ací

LLISTA D’ESPERA:

Finalitzat el període de matrícula, es comptabilitzaran les places que han quedat vacants en cada màster i s’oferiran als estudiants de la llista d’espera d’acord amb l’ordre de prelació.

Els resultats de l'adjudicació de la llista d’espera de la fase extraordinària es publicaran el dia 19 de setembre. Els estudiants admesos hauran de matricular-se entre els dies 22 i 23 de setembre, accedint a l’automatrícula.

Finalment, si encara quedaren places vacants en algun màster, s’oferirien a través de crida telefònica als candidats corresponents de la llista d’espera que hagen acreditat estar en possessió del títol de Grau o equivalent. Si després d’aquesta crida encara queden vacants, s’oferiran, per ordre de prelació, a les persones que tinguen pendent la presentació del TFG i un màxim de 9 crèdits. Estes crides telefòniques es faran del 24 al 26 de setembre.

En el cas que ja estigues matriculat/da en un màster que vares sol·licitar en segona o tercera opció i se t’adjudique plaça per llista d’espera en una opció prioritària, hauràs d’anul·lar la matrícula en el màster abans de matricular-te en la nova plaça assignada per la llista d'espera.

 

CALENDARI FASE EXTRAORDINÀRIA:

Presentació sol·licituds de preinscripció Des del 29 de juliol (14:00 h) fins a les 23:59 h del 2 de setembre de 2025 (hora peninsular)
Publicació definitiva dels màsters ofertats 29 de juliol
Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització nota mitjana).No s’actualitzarà la nota si a aquesta data no s’haguera presentat el Certificat Acadèmic. 4 de setembre (23:59 h)
Baremació de les sol·licituds 8 i 9 de setembre
Publicació dels resultats de la preinscripció 16 de setembre (09:00 h)
Reclamació resultat baremació (reomplint el formulari en la Seu Electrònica) 16 de setembre (14:00 h) i 17 de setembre (23:59)
Automatrícula (estudis finalitzats) 17 i 18 de setembre
Termini per a acreditar la finalització dels estudis i poder matricular-se (admesos amb estudis pendents) 17 de setembre a les 23:59h
Publicació resultats de la crida de llista de espera 19 de setembre (09:00 h)
Automatrícula crida de llista d'espera 22 i 23 de setembre
Crides telefòniques llista de espera 24 - 26 setembre

Automatrícula dels sol·licitants amb estudis pendents*

24 - 26 setembre
* * només per a aquelles persones amb estudis cursats en una institució d'educació superior pertanyent a l'EEES, la resta hauran de ser titulades
 

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • Les persones admeses que no es matriculen en els períodes establerts, perdran la plaça, i aquesta s’ofertarà a la crida en llista d’espera
  • La Fase Extraordinària s’obri només per als màsters que no hagen completat la seua oferta de places en Fase Ordinària.
 

INSTRUCCIONS PER A REALITZAR LA SOL·LICITUD

Podran presentar la sol·licitud de preinscripció, en els terminis indicats, aquelles persones que compleixen amb els requisits d'admissió generals i els específics que venen indicats en cada Màster Universitari.

La sol·licitud i la documentació necessària s'enviarà realitzarà a través de formulari electrònic de la Universitat mitjançant l'enllaç que figura a la pestanya "Sol·licitud".

Abans d’emplenar la sol·licitud, és molt important llegir atentament la informació que es detalla a continuació i consultar els requisits tècnics per a configurar el seu ordinador.

Cada persona interessada només podrà realitzar una única sol·licitud per fase, podent triar fins a un màxim de tres opcions entre les titulacions o especialitats oferides.

Sol·licitud Electrònica:

a) En la sol·licitud electrònica, a més d'adjuntar la documentació requerida, haurà d'indicar:

  • Les dades personals i acadèmics. Els/les estudiants amb nacionalitat no espanyola o sense residència a Espanya, en els camps “província de naixement”, “municipi de naixement”, “província de residència” i “municipi de residència”, s'haurà de seleccionar l'opció “estranger”.
  • El màster o, si s'escau, l'itinerari / especialitat de màster en el qual estiga interessat, per ordre de preferència, fins a un màxim de tres. La preferència és determinant, ja que les places oferides en els Màsters, s'assignaran respectant l'ordre indicat per l'estudiant en la seva sol·licitud. En el supòsit en què la demanda siga major a l'oferta, les places s'adjudicaran d'acord amb la preferència manifestada i el resultat de la baremació dels mèrits realitzada per la Comissió de Coordinació Acadèmica. Aquesta adjudicació serà vinculant i no s'acceptaran modificacions de matrícula que no siguen conformes a l'ordre indicat en la sol.licitud.
  • En el supòsit de discapacitat amb un grau igual o superior al 33% reconegut, s'opta pel contingent de 5% reservat a este grup de persones. En aquest supòsit, haurà d'indicar-se aquesta circumstància en el camp corresponent del formulari electrònic, i adjuntar la documentació justificativa corresponent.
  • L'abonament de la taxa d'estudi d'equivalència de titulació estrangera. L’estudiantat que vulga accedir amb un títol estranger alié a l’Espai Europeu d’Educació Superior no homologat, haurà d’abonar una taxa de 155,22 euros en concepte de l’estudi d’equivalència de la seua titulació. El rebut per a l’abonament de la taxa es generarà una volta realitzada i revisada la seua sol·licitud, i es podrà pagar a través de Gestió de Rebuts - Universitat de València. L’obtenció de la resolució d’equivalència és requisit per a l’avaluació de la sol·licitud de preinscripció.

    Si la persona sol·licitant ja compta amb una resolució favorable d’equivalència emesa per la Universitat de València o per altra universitat espanyola, haurà dadjuntar-la a la seua sol·licitud per tal que no se li genere el rebut.

b) Registre i comprovació.

  • Una vegada completada la sol·licitud haurà d'enviar telemàticament el formulari prement el botó “Confirmar inscripció”, de l'Apartat "Resum de la sol·licitud" la pestanya “finalitzar”.
  • Per a comprovar que la seua sol·licitud s'ha registrat correctament pot prémer l'opció “descarregar justificant” mitjançant el qual se li generarà una còpia en format PDF i en la qual figurarà un resum de les dades indicades en el formulari, la data i hora de presentació de la mateixa, el nombre de registre i l'empremta digital del document.
  • Una vegada generada la sol·licitud de preinscripció, ja no podrà modificar-la. Per tant, no podrà variar ni l’ordre de prioritat en l’elecció dels seus màsters, ni els màsters triats. En cas de voler dur a terme aquest tipus de modificació, sempre dins del termini de presentació de sol·licituds, haurà d'enviar la corresponent petició al Servei d'Estudiants a través de Tiqueting UV, Consultes Màster – Incidències en la preinscripció, indicant l'ordre de prioritat definitiu que constarà en la  seua sol·licitud. Si el que desitja és adjuntar documentació, ho pot fer seguint les següents instruccions.

Cartes de preadmissió.

Si  amb caràcter previ a la resolució de l'admissió vol demanar una beca en el seu país i necessita acreditar la condició de sol·licitant d'accés al màster, ha d’enviar una petició mitjançant la nova aplicació tiquetingUV indicant el Nom, Cognoms i DNI/Passaport.

Per a l’expedició d’aquest document és per tant necessari, en tot cas, haver realitzat prèviament la sol•licitud de preinscripció, complir els requisits d’accés i  aportar tota la documentació exigida.

 

DOCUMENTACIÓ REQUERIDA

3.1. Documentació en format electrònic que cal incloure en la sol·licitud, segons es tracte de:

a. Estudiants de la UV

b. Estudiants de la resta de universitats espanyoles

c. Estudiants d’universitats de l’EEES

d. Estudiants amb estudis Homologats pel Ministeri d’Educació Espanyol

e. Estudiantes d’universitats no pertanyents a l’EEES, sense estudis Homologats

  1. Estudiants de la UV:

Els/les titulats i titulades per la Universitat de València no tenen l'obligació de presentar cap documentació genèrica. Sols hauran d’aportar, en cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la unitat de valoració de la Comunitat Autònoma, i la Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.

  1. Si accedeixen amb estudis finalitzats:

1.1.  DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

1.2. Títol o certificat substitutori/diploma.

1.3. Certificat acadèmic oficial (qualificacions), amb indicació de la nota mitjana en base 10.

1.4. Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.

1.5. En cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la unitat de valoració de la Comunitat Autònoma.

En cas de presentar el Suplement Europeu al Títol (SET), degudament signat i segellat, no caldrà aportar el títol universitari oficial ni el certificat acadèmic.

  1. Si accedeixen amb estudis pendents

2.1.  DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

2.2. Certificació acadèmica Provisional en la que conste la nota mitjana de les assignatures superades fins eixe moment, calculada en base 10.

2.3. Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.

2.4. En cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la unitat de valoració de la Comunitat Autònoma.

MOLT IMPORTANT: La nota mitjana es podrà actualitzar abans del 25 de juny (o 4 de setembre en fase extraordinària), adjuntant a la sol·licitud nou document, sempre que prèviament s’haguera aportat certificat provisional dins del termini de sol.licituds.

Com l’estudiantat que estiga en possessió del títol universitari tindrà prioritat en la matrícula, es podrà adjuntar el títol o altre document que acredite la finalització dels estudis, abans del 18 de juliol en fase ordinària (o 17 de setembre en fase extraordinària), per tal que la sol·licitud puga tenir preferència en la matrícula davant dels estudiants amb TFG/9 crèdits pendents.

  1. Si accedeixen amb estudis finalitzats:

1.1.  DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

1.2. Títol o certificat substitutori/diploma, amb la seua traducció oficial si escau (consulteu l’apartat Requisits titulats estrangers”)

1.3. Certificat acadèmic oficial (qualificacions), amb indicació de la nota mitjana en base 10, i amb la seua traducció oficial si escau (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”)

1.4. Document d’Equivalència de nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establert pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. A aquelles persones que no aporten aquest document se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.

1.5 Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.

1.6. A més, per al MU en Psicologia General Sanitària, caldrà aportar Resolució Favorable d’Accés al Màster, que es podrà obtindre conforme al procediment establert a l’efecte. Més info.

En cas de presentar el Suplement Europeu al Títol (SET), degudament signat i segellat, no caldrà aportar el títol universitari oficial ni el certificat acadèmic.

  1. Si accedeixen amb estudis pendents

2.1.  DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

2.2. Certificació acadèmica Provisional en la que conste la nota mitjana de les assignatures superades fins eixe moment, calculada en base 10, amb la seua traducció oficial si escau (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”)

2.3. Document d’Equivalència de nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establert pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. A aquelles persones que no aporten aquest document se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.

2.4. Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.

2.5. A més, per al MU en Psicologia General Sanitària, caldrà aportar Resolució Favorable d’Accés al Màster, que es podrà obtindre conforme al procediment establert a l’efecte. Més info.

MOLT IMPORTANT: La nota mitjana es podrà actualitzar abans del 25 de juny (o 4 de setembre en fase extraordinària), adjuntant a la sol.licitud nou document, sempre que prèviament s’haguera aportat certificat provisional dins del termini de sol.licituds.

Com l’estudiantat que estiga en possessió del títol universitari tindrà prioritat en la matrícula, es podrá adjuntar el títol o altre document que acredite la finalització dels estudis, abans del 18 de juliol en fase ordinària (o 17 de setembre en fase extraordinària), per tal que la sol·licitud puga tenir preferència en la matrícula davant dels estudiants amb TFG/9 crèdits pendents.

    1. DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).
    2. La credencial d’homologació del títol estranger pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.
    3. Diploma emés per la seua universitat d’origen
    4. Certificat acadèmic oficial (qualificacions), si escau, traduït oficialment (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”).
    5. Document d’Equivalència de nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establert pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. A aquelles persones que no aporten aquest document se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.
    6. Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.
    1. DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).
    2. Títol/diploma amb la legalització o, si escau, postil·la corresponent, així com, si escau, la seua traducció oficial (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”). A més, si en cursos anteriors ha sol·licitat preinscripció en la UV o en altra Universitat espanyola i haguera obtingut la Resolució Favorable d’accés als estudis de postgrau, s’haurà d’incorporar també la còpia d’aquesta resolució.
    3. Certificat acadèmic oficial (qualificacions), amb la legalització o, si escau, postil·la corresponent, així com, si escau, la seua traducció oficial (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”).
    4. Document d’Equivalència de nota mitjana calculada en base 10, conforme al procediment establert pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. A aquelles persones que no aporten aquest document se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.
    5. Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats. Es recomana consultar en la Fitxa del Màster els mèrits computables en la baremació i la documentació acreditativa que caldria aportar.
    6. A més, per al MU en Psicologia General Sanitària, caldrà aportar Resolució Favorable d’Accés al Màster, que es podrà obtindre conforme al procediment establert a l’efecte. Més info.

MOLT IMPORTANT: L’estudiantat d’este supòsit que envie sol·licitud de preinscripció amb estudis pendents de finalitzar únicament podrà ser admés a màster si abans del 18 de juliol (o 17 de setembre en fase extraordinària),  adjunta tota la documentació anterior, degudament postil·lada o traduïda si escau, sense cap excepció.

La no admissió per incomplir este requisit o per presentar la documentació  requerida (títol o certificació acadèmica) sense postil.la/legalització o , si escau, traducció oficial, no dóna dret a la devolució de la taxa per l’estudi d’equivalència.

3.2.-Documentació en paper

D’ acord amb allò establert en la Llei 39/2015 no serà necessari la presentació de “copies compulsades”.

Excepcionalment, quan existisquen dubtes sobre l’autenticitat de la documentació electrònica presentada, es sol·licitarà de manera motivada l’acarament de las còpies aportades per l'interessat o la interessada, per a la qual cosa es podrà requerir l’exhibició del document original. L’acarament de les còpies es realitzarà en el Servei d’Estudiants de la Universitat de València, mai en les unitats de registre.

AVÍS IMPORTANT ESMENA DOCUMENTACIÓ

La presentació de la documentació obligatòria en format electrònic amb la sol·licitud de preinscripció serà requisit indispensable per a la tramitació d’aquesta. Si amb posterioritat a l'enviament de la seua sol·licitud desitja incloure documentació actualitzada, la pot adjuntar per tal que es tinga en compte en la baremació, sempre que haja estat presentada dins de termini.Consulte en el calendari del procediment les dates fi de termini per a las fases Ordinària i Extraordinària.

SOL·LICITUD

Avís: Abans d’emplenar la sol·licitud, és molt important llegir atentament les instruccions que es detallen en la Pestanya Preinscripció i comprovar la documentació que obligatòriament cal aportar.

PASOS PER REALITZAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ A MÀSTER

1.- Creació de credencials:

Sols ha de realitzar aquest pas en el cas que no haja estat mai matriculat/da a la UV i no dispose de compte (usuari i contrasenya).

Per obtenir les credencials, cal accedir ací. (Manual d’Ajuda)

 2.- Sol·licitud de preinscripció:

 Una vegada es dispose de les credencials, ja es pot accedir a la sol·licitud de preinscripció a través del següent link al Formulari

Es recomana consultar el Manual per a realitzar la sol·licitud.

 IMPORTANT:

  • Cada persona interessada només podrà realitzar una única sol·licitud per fase, i es poden triar fins a un màxim de tres opcions entre les titulacions o especialitats oferides.
  •  Les places s'adjudicaran d'acord amb la preferència manifestada i el resultat de la baremació dels mèrits realitzada per la Comissió de Coordinació Acadèmica. Aquesta adjudicació serà vinculant i no s'acceptaran modificacions de matrícula que no siguen conformes a l'ordre indicat en la sol.licitud.
  • Una vegada finalitze la sol·licitud es recomana “descarregar justificant” mitjançant el qual se li generarà una còpia en format PDF, o demanar que se li envie un email de confirmació, on figurarà un resum de les dades indicades en el formulari i la data i hora de presentació.

RESULTATS DE L'ADJUDICACIÓ DE PLACES

Baremació i adjudicació places

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de preinscripció, la Comissió de Coordinació Acadèmica (CCA) de cada Màster baremarà les sol·licituds, atenent als criteris d'admissió i baremació previstos i publicats en cada Fitxa del Màster.

Les places oferides s'assignaran en funció del resultat de la baremació i de l'ordre de prioritat assenyalat per l'estudiant en la seua sol·licitud.

Tots aquells que no estigueren conforme amb la puntuació obtinguda en la baremació de la seua sol·licitud, podran presentar la corresponent reclamació, a través del formulari disponible en la Seu Electrònica, en el termini establert (del 10 de juliol a les 14:00 h al 13 de juliol a les 23:59 h Fase Ordinària o, del 16 de setembre a les 14:00 h al 17 de setembre a les 23:59 h en Fase Extraordinària). Fora d'aquest termini, no s'admetran sol·licituds en aquest sentit.

Notificació i consulta de resultats d'adjudicació de places

El resultat de l’adjudicació es comunicarà als estudiants de manera electrònica.

Cada estudiant només pot estar admès en un únic màster i, si escau, itinerari/especialitat, podent resultar en llista d'espera en diverses titulacions que haja sol·licitat de manera prioritària al màster en el qual ha estat admès/a.

D'altra banda, en el següents apartats es podran trobar les sol.licituds de preinscripció admeses, les sol.licituds en llista d'espera i les notes de baremació obtingudes en ambdós casos.

Adjudicacions del 10 de juliol de 2025

Relació de sol.licituds Admeses

Relació de sol.licituds en llista d'espera

- Resultats de la 1ª crida en Llista d'Espera del 22 de juliol de 2025 *

Relació de sol·licituds Admeses

Relació de sol·licituds en Llista d'Espera

*Sols podran automatricular-se aquelles persones que acreditaren el fi d'estudis abans del 18/07

- Resultats de la 2ª crida en Llista d'Espera del 25 de juliol de 2025 *

Relació de sol·licituds Admeses

Relació de sol·licituds en Llista d'Espera

*Sols podran automatricular-se aquelles persones que acreditaren el fi d'estudis abans del 18/07

- Adjudicacions del 16 de setembre de 2025 - Fase Extraordinària

Relació de sol.licituds Admeses

Relació de sol.licituds en Llista d'Espera

Resultats de la crida en Llista d'Espera del 19 de setembre de 2025 *

Relació de sol·licituds Admeses

Relació de sol·licituds en Llista d'Espera

*Sols podran automatricular-se aquelles persones que acreditaren el fi d'estudis abans del 17/09

Carta d'admissió i Resolució de l'estudi d'equivalència.

Els i les estudiants que hagen obtingut plaça podran descarregar-se la carta d'admissió al màster. Així mateix, per a aquell estudiantat que accedeixen mitjançant una titulació aliena a l'Espai Europeu d'Educació Superior, podran descarregar-se la Resolució d’Equivalència del seu títol.

CALENDARI FASE ORDINÀRIA I FASE EXTRAORDINÀRIA

 

CALENDARI FASE ORDINÀRIA:

Presentació sol·licituds de preinscripció

Des del 3 de març (14:00 h) fins el 13 de juny de 2025 a les 14:00 h (hora peninsular espanyola)

Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització de la nota mitjana). No s’actualitzarà la nota si a aquesta data no s’haguera presentat el Certificat Acadèmic.

25  de juny (23:59 h)
Baremació de les sol·licituds            30 juny- 3 de juliol
Publicació resultats preinscripció 10 de juliol (09:00 h)
Reclamacions a la baremació (reomplint el formulari en la Seu Electrònica) 10 juliol (14h) - 13 de juliol (23:59h)
Automatrícula (estudis finalitzats)* 11 - 21 de juliol
Termini per a acreditar la finalització dels estudis i poder matricular-se (admesos amb estudis pendents) 18 de juliol a les 23:59h
Publicació resultats de la 1ª crida de llista de espera 22 de juliol (09:00 h)
Automatrícula 1ª crida de llista d'espera 23 i 24 de juliol
Publicació resultats de la 1ª crida de llista de espera 25 de juliol (09:00 h)
Automatrícula 2ª crida de llista d'espera 28 i 29 de juliol
Crides telefòniques llista de espera 29 - 31 de juliol
Automatrícula dels sol·licitants amb estudis pendents** 29 - 31 de juliol
Fi termini per a l’acreditació del requisit d’idioma del MU en Professor/a d’Educació Secundària 18 de juliol a les 23:59h
* L'estudiantat que haja sigut admés als màsters amb cita prèvia de matrícula realitzarà la seua matrícula exclusivament els següents dies:
MU en Advocacia, MU en Psicologia General Sanitària, MU en Tècniques Experimentals en Química i MU en Treball Social en l'Àmbit Sanitari: el dia 21 de juliol
MU en Professor/a d’Educació Secundària: dies 18 i 21 de juliol
** Només per a aquelles persones amb estudis cursats en una institució d'educació superior pertanyent a l'EEES, la resta hauran de ser titulades
 

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • Les persones admeses que no es matriculen en els períodes establerts, perdran la plaça, i aquesta s’ofertarà a la crida en llista d’espera.
  • Les persones participants en la Fase Ordinària que no obtinguen plaça i queden en llista d’espera o l’hagen perduda per no haver-se matriculat en termini, per a participar en la Fase Extraordinària hauran d’enviar una nova sol·licitud elegint màsters en els quals queden places vacants, sempre i quan no hagen sigut excloses en aquests màsters en Fase Ordinària.
  • La Fase Extraordinària s’obri només per als màsters que no hagen completat la seua oferta de places en Fase Ordinària.

 

 

CALENDARI FASE EXTRAORDINÀRIA:

Presentació sol·licituds de preinscripció Des del 29 de juliol (14:00 h) fins a les 23:59 h del 2 de setembre de 2025 (hora peninsular)
Publicació definitiva dels màsters ofertats 29 de juliol
Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització nota mitjana).No s’actualitzarà la nota si a aquesta data no s’haguera presentat el Certificat Acadèmic. 4 de setembre (23:59 h)
Baremació de les sol·licituds 8 i 9 de setembre
Publicació dels resultats de la preinscripció 16 de setembre (09:00 h)
Reclamació resultat baremació (reomplint el formulari en la Seu Electrònica) 16 de setembre (14:00 h) - 17 de setembre (23:59)
Automatrícula (estudis finalitzats) 17 i 18 de setembre
Termini per a acreditar la finalització dels estudis i poder matricular-se (admesos amb estudis pendents) 17 de setembre a les 23:59h
Publicació resultats de la crida de llista de espera 19 de setembre (09:00 h)
Automatrícula crida de llista d'espera 22 i 23 de setembre
Crides telefòniques llista d'espera 24 - 26 de setembre

Automatrícula dels sol·licitants amb estudis pendents*

24 - 26 setembre
* * només per a aquelles persones amb estudis cursats en una institució d'educació superior pertanyent a l'EEES, la resta hauran de ser titulades
 

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • Les persones admeses que no es matriculen en els períodes establerts, perdran la plaça, i aquesta s’ofertarà a la crida en llista d’espera.
  • >La Fase Extraordinària s’obri només per als màsters que no hagen completat la seua oferta de places en Fase Ordinària.