1. Calendari
  2. Instruccions sol·licitud
  3. Documentació a presentar
  4. Resolució
  5. Crida de llista d'espera

NOTA: Qualsevol consulta o incidència sobre el procediment haurà de remetre-la a postgrado@uv.es.

 

1. Calendari preinscripció màster

La preinscripció és el procediment d'admissió mitjançant el qual s'ordenen les sol·licituds i s'adjudiquen les places oferides.

La Universitat de València obri dues fases o períodes de preinscripció a Màster per al curs acadèmic 2019-2020, d'acord amb el següent calendari:

 

CALENDARI FASE I PREINSCRIPCIÓ MÀSTER 2019-20

Presentació sol·licituds de preinscripció

Des de l'1 de febrer (0:00) fins a les 23:59 hores del 19 de juny (hora peninsular)

Fi de termini de presentació de la documentació "en format electrònic" 19 de juny (23:59h)

Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització nota mitjana)

27  de juny (23:59)
Baremació de les sol·licituds                 1-5 de juliol
Publicació resultats preinscripció 11 de juliol
Reclamació resultat baremació (emplenant formulari en la Seu Electrònica) 12-15 de juliol
Automatrícula (condicionada a la acreditació requisits d’accés a 30 de setembre fins 23:59h) 16-18 de juliol
Publicació resultats 1ª crida de la llista de espera 23 de juliol
Automatrícula 1ª LE (condicionada a la acreditació requisits d’accés a 30 de setembre fins 23:59h) 24-25 de juliol
Publicació resultats 2ª crida de la llista de espera 29 de juliol
Automatrícula 2ª LE (condicionada a la acreditació requisits d’accés a 30 de setembre fins 23:59h) 30-31 de juliol

CALENDARI FASE II PREINSCRIPCIÓ MÀSTER 2019-20

Presentació sol·licituds de preinscripció Des del 19 de juliol (0:00) fins a les 23:59 hores del 4 de setembre (hora peninsular)

Publicació de les places vacants

1-2 d'agost
Data límit per a consideracions acadèmiques (actualització nota mitjana) 11 de setembre (23:59 h)
Baremació de les sol·licituds 16-20 de setembre
Publicació del resultat de la selecció 24 de setembre
Reclamació resultat baremació (emplenant formulari en la Seu Electrònica) 25 de setembre
Automatrícula (condicionada a la acreditació requisits d’accés a 30 de setembre fins 23:59h) 26-27 de setembre

Fi termini per a l’acreditació de requisits d’accés (titulats universitaris +requisits específics)

30 de setembre (23:59h)

INFORMACIÓ ADDICIONAL

  • Les persones admeses que no es matriculen en els períodes establerts, perdran la plaça.
  • Les persones participants en la Fase I que no obtinguen plaça, podran participar en la Fase II, realitzant una nova sol·licitud elegint màsters diferents.

2. Instruccions Sol·licitud

Podrà presentar la sol·licitud de preinscripció, en els terminis indicats, aquelles persones que compleixen amb els requisits d'admissió generals i específics de cada Màster Universitari

La sol·licitud es realitzarà a través de la seu electrònica de la Universitat mitjançant l'enllaç que figura a la pestanya "Sol·licitud".

Abans d’emplenar la sol.licitud, és molt important llegir atentament la informació que es detalla a continuació i consultar els requisits tècnics per a accedir a la Seu Electrònica.

Cada persona interessada només podrà realitzar una única sol·licitud per fase, podent triar fins a un màxim de tres opcions entre les titulacions o especialitats oferides.

Es podrà desistir de la sol.licitud enviada, bé perquè no es desitja participar en el procediment, bé perquè es vol canviar la sol.licitud i formular-ne una de nova, mitjançant les accions associades a la seua sol.licitud en el "Meu Lloc Personal" de la Seu Electrònica.

2.1. Estudiants pendents d'acabar els seus estudis d'accés a màster.

L’estudiant o estudianta que finalitze els estudis d’accés al màster en el present curs acadèmic 2018-2019 podrà fer la preinscripció, encara que en el moment de presentar la sol·licitud no haja finalitzat aquests estudis.

Podran ser admesos i matricular-se condicionalment, aquells estudiants que obtinguen plaça encara que no siguen graduats i/o, si fora el cas, no compliren els requisits específics d’ idiomes exigits en el màster elegit.

La no acreditació de la condició de titulat o titulada i/o si fora el cas, dels requisits específics d’idiomes abans de les 23:59h del 30 de setembre de 2019 comportarà l’anul·lació d’ofici de la matrícula. Per tal d'acreditar el compliment d'aquests requisits s'haurà d'annexar a la sol.licitud els documents adients en el "Meu Lloc Personal" de la Seu Electrònica.

El fet de sol·licitar la preinscripció abans no genera cap dret ni preferència dins de la fase de preinscripció en la qual es participe.

2.2. Sol·licitud Electrònica:

a) En la sol·licitud electrònica haurà d'indicar

  • Les dades personals i acadèmics. Els/les estudiants amb nacionalitat no espanyola o sense residència a Espanya, en els camps “província de naixement”, “municipi de naixement”, “província de residència” i “municipi de residència”, s'haurà de seleccionar l'opció “estranger”.
  • El màster o, si s'escau, l'itinerari / especialitat de màster en el qual estiga interessat, per ordre de preferència, fins a un màxim de tres. La preferència és determinant, ja que les places oferides en els Màsters, s'assignaran respectant l'ordre indicat per l'estudiant en la seva sol·licitud. En el supòsit en què la demanda siga major a l'oferta, les places s'adjudicaran d'acord amb la preferència manifestada i el resultat de la baremació dels mèrits realitzada per la Comissió de Coordinació Acadèmica.
  • En el supòsit de minusvalidesa amb un grau igual o superior al 33% reconegut, s'opta pel contingent de 5% reservat a persones amb discapacitat. En aquest supòsit, haurà d'indicar-se aquesta circumstància en el camp corresponent del formulari electrònic, i annexar la documentació justificativa corresponent.
  • L'abonament de la taxa d'estudi d'equivalència de titulació estrangera. Aquells i aquelles estudiants que accedisquen mitjançant un títol universitari estranger, no homologat, i expedit en un sistema educatiu aliè a l'Espai Europeu d'Educació Superior hauran de realitzar el pagament electrònic de la taxa de 155,22 euros a través del propi formulari electrònic de preinscripció. Aquest pagament serà indispensable per a completar el procés de preinscripció. Aquesta taxa es genera una única vegada per a totes les sol·licituds de preinscripció realitzades. Si l’interessat o interessada es tornés a prescriure en altre curs acadèmic, aportant al menys els mateixos estudis d’accés estrangers que van ser objecte d’estudi, no pagarà la taxa. En el supòsit que haja abonat la taxa d’equivalència de titulacions estrangeres en altra universitat, quedarà exempt de l’abonament de la mateixa, sempre que sol·licite l’ exempció, mitjançant instancia dirigida al Vicerectorat d’Estudis de Postgrau, a la que haurà d’adjuntar justificant del abonament i Resolució Favorable d’Equivalència amb indicació de la titulació estrangera aportada per l’estudi.

b) Registre i comprovació.

  • Una vegada completada la sol·licitud haurà d'enviar telemàticament el formulari prement el botó “enviar”, de la pestanya “finalitzar”.
  • Per a comprovar que la seua sol·licitud s'ha registrat correctament pot prémer l'opció “obtenir document” mitjançant el qual se li generarà una còpia en format PDF i en la qual figurarà l'identificador de la sol·licitud, la data i hora de presentació de la mateixa, el nombre de registre i l'empremta digital del document.
  • Una vegada generada la sol·licitud de preinscripció, ja no podrà modificar-la. Per tant, no podrà variar ni l’ordre de prioritat en l’elecció dels seus màsters, ni els màsters triats. En cas de voler dur a terme aquest tipus de modificació, haurà de desistir de la sol.licitud enviada i formular-ne una de nova, mitjançant les accions associades a la seua sol.licitud en el "Meu Lloc Personal" de la Seu Electrònica.

2.3. Cartes de preadmissió.

Si amb caràcter previ a la data prevista per a la resolució de l'admissió es necessita acreditar la condició de sol·licitant d'accés al màster, es pot sol·licitar l'expedició d'una carta de preadmissió a través de la següent adreça electrònica: postgrado@uv.es

Per a expedir aquest document és necessari, en tot cas, haver realitzat prèviament la sol•licitud de preinscripció

3. Documentació

3.1. Documentació en format electrònic a incloure en la sol·licitud.

a) DNI (espanyols), NIE (residents en Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

b) Títol universitari oficial

>> Els/les titulats i titulades per la Universitat de València no tenen l'obligació de presentar el document.

>> En el cas de títols estrangers prèviament homologats pel Ministeri d’Educació espanyol s’haurà d’afegir, a més, la credencial d’homologació del títol estranger pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

>> En el cas de títols estrangers no homologats, el document haurà d’incorporar la legalització o, si escau, postil·la corresponent. Igualment, i si escau, la seua traducció oficial (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”). A més, si en cursos anteriors ja s’haguera obtingut la Resolució Favorable d’Equivalència d’accés als estudis de postgrau, s’haurà d’incorporar també la còpia de la dita resolució.

c) Certificat acadèmic oficial (qualificacions), amb indicació de la nota mitjana.

>> Els/les estudiants que hagen cursat estudis oficials en la UV no tenen l'obligació de presentar el document.

>> Els/les estudiants estrangers/res presentaran el certificat acadèmic oficial (qualificacions) legalitzat o postil·lat i, si escau, traduït oficialment (consulteu l’apartat “Requisits titulats estrangers”). A més, hauran de presentar el document amb la nota mitjana calculada en base 10,conforme al procediment establert pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport en el següent enllaç: http://ir.uv.es/30ojeww. A aquelles persones que no aporten aquest document se'ls assignarà un 5 com a nota mitjana d'accés.

d) Documentació específica requerida, si escau, per al màster o màsters sol·licitats.

e) En cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la unitat de valoració de la Comunitat Autònoma

 

Avís Important:  Els/les estudiants que vulguen o hagen de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors hauran d’aportar obligatòriament en el moment determinat per la Comissió Acadèmica del màster una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals expedida pel Ministeri de Justícia.

Per a més informació clica ací.

3.2.-Documentació en paper

D’ acord amb allò establert en la Llei 39/2015 no serà necessari la presentació de “copies compulsades”.

Excepcionalment, quan existisquen dubtes sobre l’autenticitat de la documentació electrònica presentada, es sol·licitarà de manera motivada l’acarament de las còpies aportades per l'interessat o la interessada, per a la qual cosa es podrà requerir l’exhibició del document original. L’acarament de les còpies es realitzarà en el Servei d’Estudiants de la Universitat de València, mai en les unitats de registre.

 

AVÍS IMPORTANT ESMENA DOCUMENTACIÓ

La presentació de la documentació en format electrònic amb la sol·licitud de preinscripció serà requisit indispensable per a la tramitació d’aquesta. Consulte en el calendari del procediment les dates fi de termini per a les fases I y II.

4. Resolució

 4.1.- Baremació i adjudicació places

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de preinscripció, la Comissió de Coordinació Acadèmica (CCA) de cada Màster baremarà les sol·licituds, atenent als criteris d'admissió i baremació previstos en cada Màster.

Les places oferides s'assignaran en funció del resultat de la baremació de la sol·licitud de preinscripció i de l'ordre de prioritat assenyalat per l'estudiant en la seua sol·licitud.

Tots aquells que no estigueren conforme amb la puntuació obtinguda en la baremació de la seua sol·licitud, podran presentar la corresponent reclamació, a través del formulari disponible en la Seu Electrònica, en el termini establert (del 12 al 15 de julio en Fase I o, 25 de setembre en Fase II). Fora d'aquest termini, no s'admetran sol·licituds en aquest sentit.

4.2.- Notificació i consulta de resultats d'adjudicació de places (Informació pendent de confirmació)

La resolució del procediment de preinscripció es notifica als estudiants en la seu electrònica a través de “el meu lloc personal”. S'avisa a través d'un correu remès a l'adreça electrònica indicada en la sol·licitud de preinscripció.

Cada estudiant només pot estar admès en un únic màster i, si escau, itinerari/especialitat, podent resultar en llista d'espera, en diverses titulacions.

De manera complementària i a títol informatiu es publiquen les notes de tall per titulació.

4.3.- Esmena i/o matrícula

Podran matricular-se aquells i aquelles estudiants/tes que hagen resultat ademesoss o admeses.

La seua matrícula quedarà condicionada a l'acreditació de la seua condició de titulats i/o, si escau, acreditació de requisits específics d'idiomes, abans del 30 de setembre (a les 23:59h). Passada aquesta data sense la deguda acreditació, la matrícula serà anul·lada d'ofici.

Fase I: Els i les estudiants que resulten admesos podran matricular-se en el període establert (del 16 al 18 de juliol).

El/l'estudiant que no es matricule en el termini establert, perdrà el dret a la reserva de la plaça inicialment assignada, que s’oferirà en les crides de llista d'espera.

Important: Si el/l'estudiant s'ha quedat en llista d'espera en alguna de les seues opcions o en totes i desitja participar en les crides de llista d'espera (23 de juliol, primera crida; 29 de juliol, segona crida) haurà de confirmar la paticipació assenyalant-ho adientment en l'entorn de consulta dels resultats de l'adjudicació. La persona que no confirme la voluntat de continuar en llista d'espera del màster, no participarà a partir d'aleshores en l'assignació de places d'eixe màster.

Les persones excloses en totes les seues opcions en la Fase I, podran participar en la Fase II, realitzant una nova sol·licitud triant màsters diferents.

Fase II: Els i les estudiants que resulten admesos podran matricular-se en el període establert (del 26 al 27 de setembre).

El/l'estudiant que no es matricule en el termini establert, perdrà el dret a la reserva de la plaça inicialment assignada

4.4.- Carta d'admissió i Resolució de l'estudi de equivalència.

Els/les  estudiants admesos podran descarregar-se la carta d'admissió al màster des de “el meu lloc personal”. Així mateix, per a aquells estudiants que accedeixen mitjançant una titulació aliena a l'Espai Europeu d'Educació Superior, podran descarregar-se la Resolució de reconeixement d'accés.

5. Cridament de llista d'espera

La crida de la llista d'espera no es fa de forma presencial. Es realitza pel personal del Servei d'Estudiants, segons el nombre de vacants que hi haja després de la matrícula de la Fase I d'acord amb l'ordre de la llista d'espera.

Informació més detallada pendent de confirmar.

 

 

 

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies