Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Reunions d'assessorament lingüístic personalitzat per al PDI

Període de l'esdeveniment: De 16 de maig de 2017 a 31 de desembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: SPL

Descripció:

Des del Servei de Política Lingüística considerem imprescindible que el personal docent i investigador conega tots els serveis de suport a la qualitat lingüística en valencià i anglès i les opcions que ofereix la Universitat per a formar-se i acreditar-se en llengües de comunicació internacional.

Amb aquesta finalitat us oferim la possibilitat d’organitzar una reunió personalitzada per a assessorar-vos i informar-vos sobre les llengües a la Universitat i quins serveis i incentius oferim i com podeu accedir-hi.

Podeu concertar una reunió personalitzada i un tècnic del SPL es desplaçarà fins al vostre despatx per a donar-vos tota la informació.

Quan?

Podeu escollir la data i l’hora que s’adapte millor al vostre horari, tant de matí com de vesprada. No obstant això haureu d’acordar-ho amb el tècnic corresponent, segons la seua disponibilitat.

On?

Al vostre despatx o a qualsevol altre espai dels campus de la Universitat de València*.

*Exceptuant el campus d’Ontinyent

Qui pot sol·licitar-ho?

El personal docent i investigador de qualsevol categoria.

Com ho sol·licite?

Empleneu el formulari i un dels nostres tècnics us contactarà per confirmar-vos la recepció de la sol·licitud i la data i l’hora de la reunió.

Organitza:

Contacta: dinamitza@valencia.edu