Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

‘L'exclusiva Dimitri’ al Teatre Micalet (del 24 al 28 de maig)

L'exclusiva Dimitri al Teatre Micalet

Amb el carnet universitari recolliu els bons bescanviables per entrades gratuïtes al CAL (www.valencia.edu/spl/cal) del vostre campus.

Del 24 al 28 de maig de 2017

Text i direcció: Xavo Giménez

Amb Xavo Giménez, Dani Machancoses i Pau Blanco

Funcions: dimecres, dijous i divendres a les 20.30 h | dissabte i diumenge a les 20.00 h

Lloc: Teatre el Micaletcarrer del Mestre Palau, 3, València

Twitter. Zas! Actualment, qualsevol opina sobre alguna cosa i ja apareixen les cometes. Ara els experts treballen amb pijama des del sofà amb la ploma en una mà i el comandament a distancia a l’altra. “Extraordinària carrera”. Qui ho va escriure? La mare del corredor. “Els actors són magnífics i la direcció és impecable. Un thriller imparable que no et deixa indiferent”. Qui ho va escriure? El company del director o el caniche de la protagonista. Hui la crítica s’ha convertit en la xafarderia il·lustrada. Les verduleres redacten les cròniques de successos, els mecànics decideixen el futur i els farmacèutics vint-i-quatre hores reben el Premi Nobel cada matí.

Organitza: Teatre Micalet

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística

Data d'actualització: 28 de maig de 2017 19:00.