Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Avís de la data de la prova prèvia de valencià de nivell C1 de la convocatòria núm. 1 per a la provisió interina de places de professorat contractat doctor (fins al 12 d'abril)

Avís de prova extraordinària de valencià de nivell C1

Concurs per a la provisió de places de professorat contractat doctor núm. 1 (DOGV 13-03-2017).

Presentació de sol·licituds: del 14 de març al 12 d'abril de 2017 a les 14.00 h.
La prova es farà el divendres, 28 d'abril de 2017, a les 9.00 hores a l'aula 3 del Servei de Política Lingüística, Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, València. Per participar-hi, haureu d'emplenar la sol·licitud corresponent, a la qual s'accedeix en l'enllaç següent:

Inscripció

Data d'actualització: 28 de abril de 2017 09:00.