Logo de la Universitat de València Logo del portal

Càtedra de Divulgació de la Ciència.
.

Expociència 2016

Càtedra de Divulgació de la Ciència.

Càtedra de Divulgació de la Ciència

abr. - maig

Vídeos

Imatge de la portada del video;La Universitat de València crea una maleta d'experiments per acostar la ciència als més menuts
Imatge de la portada del video;Divulga.51 Estrella Binària i espies
Imatge de la portada del video;Divulga 50. Plantilles en corredors i Canes

La Maleta de la Ciència creada per la Càtedra de Divulgació Científica de la Universitat de València planteja 20 experiments per a xiquets i xiquetes amb aigua i aire, realitzats amb materials reciclables que el professorat d?Educació infantil i primària pot utilitzar fàcilment a l?aula.

Divulga.51 Estrella Binària i espies

Un estudi del Grup de Radioastronomia de la Universitat ha determinat la massa d'una estrella binària gràcies a les seues emissions en ràdio. Açò obligarà a revisar els models d'evolució estel·lar amb els quals es treballava fins ara. A més, l'expert Ricard Martínez ens explica com són els espies de hui dia.

Divulga 50. Plantilles en corredors i Canes

En el Divulga d'aquesta setmana coneixem l'estudi que està desenvolupant un grup d'investigadors per a millorar les plantilles dels corredors de llarga distància i també coneixerem perquè ens ixen cabells blancs.