En 2019, els diversos comptes de la Càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València (CEFUV) han experimentat un creixement en la seua visibilitat e impacte.
Entre les crítiques habituals que rep el món universitari, destaca la poca capacitat de transmetre el coneixement generat a aquells que major utilitat poden trobar (en el nostre cas les empreses familiars i comunitat estudiantil) i, com a conseqüència, l'escassa valoració i utilitat real que aquest coneixement genera.
Per això, en CEFUV, hem decidit reforçar la nostra presència en xarxes socials per tal de complementar i maximitzar l'impacte de les nostres activitats de recerca, divulgació i docència. Ens vam mostrar il·lusionats per la bona evolució de la nostra presència en xarxes durant l'últim any, i ens vam marcar ambiciosos objectius de cara a aquest curs.
Destaquem a continuació dades sobre el creixement en Xarxes Socials:
Pàgina web: Ha augmentat un 78% el nombre de visites i un 40% el d'usuaris.
Twitter: Ja tenim més de 700 seguidors, enfront dels 618 de 2018.
Facebook: Ha crescut un 15% el nombre de seguidors de la nostra comunitat, superant els 170.
LinkedIn: El nostre grup va arribar als 122 seguidors, un creixement de el 31% anual.
Instagram: En aquest compte que va néixer a l'octubre de 2019 ja superem els 100 seguidors.