Logo de la Universitat de València Logo Càtedra d'Empresa Familiar Logo del portal

La Càtedra d'Empresa Familiar segueix creixent en xarxes socials

  • 18 de febrer de 2020
Image de la noticia

En 2019, els diversos comptes de la Càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València (CEFUV) han experimentat un creixement en la seua visibilitat e impacte.

Entre les crítiques habituals que rep el món universitari, destaca la poca capacitat de transmetre el coneixement generat a aquells que major utilitat poden trobar (en el nostre cas les empreses familiars i comunitat estudiantil) i, com a conseqüència, l'escassa valoració i utilitat real que aquest coneixement genera.

Per això, en CEFUV, hem decidit reforçar la nostra presència en xarxes socials per tal de complementar i maximitzar l'impacte de les nostres activitats de recerca, divulgació i docència. Ens vam mostrar il·lusionats per la bona evolució de la nostra presència en xarxes durant l'últim any, i ens vam marcar ambiciosos objectius de cara a aquest curs.

Destaquem a continuació dades sobre el creixement en Xarxes Socials:

Pàgina web: Ha augmentat un 78% el nombre de visites i un 40% el d'usuaris.

Twitter: Ja tenim més de 700 seguidors, enfront dels 618 de 2018.

Facebook: Ha crescut un 15% el nombre de seguidors de la nostra comunitat, superant els 170.

LinkedIn: El nostre grup va arribar als 122 seguidors, un creixement de el 31% anual.

Instagram: En aquest compte que va néixer a l'octubre de 2019 ja superem els 100 seguidors.