Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Càtedra participació ciutadana i paisatges naturals

La Càtedra de Participació i Paisatges Valencians i el Centro para el Conocimiento del Paisaje organitzen el Curs de Pedra en Sec

• 27 de març de 2019

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians en col·laboració amb el Centro para el Conocimiento del Paisaje, ha organitzat el Curs de Pedra en Sec.

• Aquest curs que comença el 27 de març, tindrà lloc a l'Escola d'Adults de Sogorb i  la seua duració serà de 30h.
  • L'objectiu d'aquest curs és que els assistents obtinguen el major i més complet coneixement sobre aquest tipus de construcció. És per això, que s'ha configurat un ampli programa, en el qual es recullen classes teòriques, ensenyament pràctic i eixides de camp.
  • És necessari inscriure's.
  • S'expedirà certificat d'assistència als assistents.