
En el marc del programa “diversitats”, impulsat pel Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) i en col·laboració amb l’Aula de Cinema de la Universitat de València, s’oferirà durant el mes de maig un cicle de cine de temàtica lèsbica.
El dimarts 22 de maig es podrà veure Fucking Åmål (Lukas Moodysson, 1998), pel·lícula de culte que mostra la relació de dues adolescents en una zona rural sueca, que ens permet parlar del descobriment del primer amor i de les relacions sexuals en l’adolescència.
Totes les pel·lícules s’exhibiran en versió original subtitulada en castellà i aniran precedides d’una presentació. A més, en acabar cada pel·lícula, se’n farà un breu col·loqui.
Entrada lliure, aforament limitat.
Data 22 de maig de 2018 de 18:00 a 21:00. Dimarts.
Col·legi Major Rector Peset
En el marc del programa “diversitats”, impulsat pel Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) i en col·laboració amb l’Aula de Cinema de la Universitat de València..