Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

La Unitat

La Unitat

La Unitat Web i Màrqueting (UWM) de la Universitat de València (UV) promou l'edició web en un entorn col·laboratiu i gestiona diferents dimensions del màrqueting corporatiu de la UV. Té entre els seus objectius l’assistència a les persones responsables de la gestió del contingut dels diferents espais web en totes les seues vessants, des de l’acompanyament diari de la tasca d’editor/a a través del servei de suport disponible en www.uv.es/suport, a la formació a través dels manuals i tutorials disponibles en aquest portal. 
La UWM és també la Unitat Responsable d'Accessibilitat Web i Aplicacions Mòbils, d'acord amb el que disposa el Reial Decret 1112/2018 de 7 de setembre
Així mateix, s'encarrega de vetlar per la regulació dels mecanismes de control per a una utilització eficaç i eficient de les múltiples xarxes socials corporatives que la UV ofereix en Internet per a la realització de les  activitats de comunicació i informació corporativa de la UV i dels diferents centres, òrgans, serveis i unitats institucionals. L'objectiu és una coordinació i homogeneïtzació dels missatges publicitaris mitjançant la utilització correcta dels elements bàsics d’identificació i comunicació, a través de la seua identitat corporativa.
Preservar l'ús adequat dels elements gràfics que conformen la Identitat Visual Institucional de la UV és altra de les funcions de la UWM.