Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

Actes de Graduació 2023

  • 17 de maig de 2023
Image de la noticia

Ja podem confirmar-vos que els actes de Graduació de les titulacions de grau (promocions 19-23) i doble grau (promocions 18-23) de la Facultat de Dret  se celebraran el divendres 29 de setembre al Palau de Les Arts “Renia Sofia”. (Av. Del Professor López Piñero, 1, 46003, València).

Les graduacions se celebraran en dos torns:

  • A les 16:30: Grau en Criminologia, Grau en CCPPAP, DG en Dret i Criminologia, DG en Dret i CCPPAP.
  • A les 19:30: Grau en Dret.

El propvinent dimarts, dia 23 de maig obrirem les inscripcions per a totes aquelles persones que vulguen assistir.

REQUISITS: Per a l’estudiantat de graus, estar matriculat en quart curs. Per a l’estudiantat de dobles graus, estar matriculat en cinqué curs.

REPRESENTANTS DE LES TITULACIONS: Cada titulació tindrà un/a representant que escollireu en el moment de la inscripció. Si voleu ser representants de la vostra promoció, cal que que envieu un correu electrònic a deganat.dret@uv.es (des del vostre correu @alumni.uv.es) amb l’assumpte “Representants titulacions 2023” incloent al cos del correu nom, cognoms i titulació, d’aquesta manera podrem afegir el vostre nom al formulari perquè els vostres companys puguen votar-vos. El termini per a postular-se serà des del 16 de maig fins el 21 de maig, a les 14:00 h, ambdòs inclosos.

INSCRIPCIÓ: A partir del 23 de maig, rebreu un correu electrònic al vostre compte institucional on vos facilitarem l’enllaç per emplenar el formulari d’inscripció i realitzar el pagament en línia. Cal que, a l’hora d’emplenar el formulari, tingueu en compte la següent informació:

    1. ELECCIÓ DEL PADRÍ O PADRINA DE LA TITULACIÓ: Podeu proposar el nom d’un/a professor/a que vos haja impartit docència durant la titulació perquè vos acompanye durant l’acte de graduació i el posterior sopar de gala.
    2. ELECCIÓ REPRESENTANT PROMOCIÓ: Podeu escollir, d’entre les persones que s’hagen postulat, el representant de la vostra promoció.
    3. PREU: El preu de l’acte de graduació serà de 30 per persona.
    4. SOPAR DE GALA: Rebreu tota la informació al correu del dia 23.
    5. ENTRADES PER A ACOMPANYANTS: Una vegada finalitzada la inscripció, en funció de l’aforament del Palau i el nombre d’inscrits, us facilitarem, uns dies abans de l´acte, mitjançant l’adreça de correu electrònic que utilitzareu per a la inscripció, les entrades per a les persones acompanyants. En qualsevol cas, l’aforament del Palau permet assegurar que tots comptareu amb un mínim de 2 entrades per a acompanyants.