La Facultat de Dret de la Universitat de València organitza la seua "Setmana Zero 2024" el dia 12 de setembre, abans de l'inici de les classes. Tot i que no es tracta d'una activitat d'assistència obligatòria, animem a assistir a tot l´estudiantat de primer curs, atès que pot resultar de molta utilitat per iniciar el curs amb un coneixement bàsic de la Facultat i el seu funcionament.
L'activitat principal consistirà en xerrada informativa, que tindrà lloc a l'Aulari Nord, i la posterior visita guiada pel Campus. No serà necessària inscripció.
A continu/ació es poden consultar els horaris i aules on es desenvoluparan les xerrades. Es prega puntualitat.
TITULACIÓ | COGNOMS | DIA | HORA | AULA |
DRET | A-Martínez | Dijous, 12/9 | 09.30 h. | N101 |
DRET | Marzà-Z | Dijous, 12/9 | 11.30 h. | N101 |
CCPPAP / DRET-CCPPAP | TOTS | Dijous, 12/9 | 11.30 h. | N103 |
CRIMINOLOGIA | TOTS | Dijous, 12/9 | 09.30 h. | N310 |
DRET-CRIMINOLOGIA | TOTS | Dijous, 12/9 | 11.30 h | N310 |
SOCIOLOGIA-CCPPAP | TOTS | Dijous, 12/9 | 17.00 h | N104 |
DRET-ADE | TOTS | Dijous, 12/9 | 17.00 h | N101 |
DRET-ECONOMIA | TOTS | Dijous, 12/9 | 17.00 h | N103 |
Ubicació: (https://goo.gl/maps/2UxQx44e5ddFrwVa9)
Si vols estar al dia de totes les novetats, pots seguir-nos a xxss:
Podeu accedir a la presentació que heu vist a les xarrades des d'ací: https://go.uv.es/1dzYLK4
RECURSOS:
Horaris
Podeu trobar els horaris ací. També podeu fer servir la aplicació de la Universitat.
Calendari Acadèmic
Dates d'examens
Normatives
A la sessió us explicarem les normatives que afecten els vostres estudis, però podeu consultar-les sempre ací.
Tràmits i procediments
La majoria de tràmits podeu realitzar-los per la Seu Electrònica de la Universitat, fent servir l'usuari i contrasenya que us hauran facilitat al procés de matrícula. Trobareu tota la informació sobre qualsevol tràmit ací. Si teniu dubtes podeu escriure a les persones encarregades de cada tràmit i, per descomptat, passar-vos per la secretaria si ho necessiteu.
Guies Docents
Cada assignatura compta amb una guia docent, el document bàsic de referència per a l’estudiant i per al professorat, i és única per a cada assignatura. S’ha d’ajustar al format que, en cada moment, determine la Universitat de València, i ha de contenir la informació següent:
- Descripció i resum de l’assignatura.
- Coneixements previs requerits.
- Competències que ha d’adquirir l’estudiant.
- Objectius, expressats com a resultats d’aprenentatge a aconseguir.
- Temari i descripció dels continguts.
- Volum de treball per a l’estudiant.
- Metodologia docent que s’utilitzarà per a aconseguir els resultats d’aprenentatge.
- Sistema d’avaluació utilitzat, detallant la forma d’obtenir la qualificació final.
- Referències i bibliografia recomanada.
- Qualsevol altra informació que es considere oportuna per a facilitar el seguiment de l’assignatura.
Podeu trobar les guies docents a la fitxa de cadascuna de les assignatures (accessibles a través del Pla d'Estudis de la vostra titulació).
Directori
Podeu cercar els despatxos, correus electrònics i telèfon de contacte de PDI/PAS de la Universitat des d'ací.
Aula Virtual
Utilitzareu l'aula virtual per a les vostres classes. Podeu accedir des d'ací. És recomanable descarregar l'aplicació. D'aquesta manera podreu, si així ho desitgeu, descarregar l'horari i sicronitzar-lo amb el calendari del vostre telèfon mòbil.
Correu electrònic
Com a membres de la comunitat universitària comptareu amb un compte institucional que haureu d'utilitzar per a comunicar-vos amb la Universitat. Tot i que aquest compte es pot redireccionar al vostre correu habitual de gmail, hotmail, yahoo... (Podeu mirar com fer-ho ací), és obligatori utilitzar aquest compte de correu per a totes les comunicacions amb el professorat, la secretaria o els serveis i Unitats de la Universitat de València, ja que aquest correu verifica la vostra identitat.
Catàleg de software
Com a membres de la comunitat universitària compteu amb accés a software de manera gratuïta. Podeu accedir des d'ací a programari, com ara Microsoft Office.
Accés als recursos des de casa (VPN).
Per accedir a determinats recursos, com ara bases de dades i llibres online, haureu d'utilitzar l'VPN, podeu veure com instalar ací. La nostra biblioteca compta amb nombrosos recursos electrònics que necessitareu consultar durant els vostres estudis. Amb la connexió VPN podreu utilitzar-los des de casa. Vos deixem un enllaç a la web de la Biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians".
Connnexió a Internet (eduroam).
La Universitat forma part de la xarxa eduroam. Amb eln vostre usuari i contrasenya podeu connectar-vos a la xarxa, Mireu com fer-ho ací