.jpg)
La Facultat de Dret de la Universitat de València acollirà els dies 5 i 6 de maig de 2025 el VII Congrés Internacional Dret a l'Educació, Innovació Docent i Millora Educativa. La cita tindrà lloc a la Sala de l'Hemicicle Joaquín Tomás Villarroya, i comptarà amb la participació d'especialistes d'universitats nacionals i internacionals.
El congrés abordarà temes clau com la llibertat d'ensenyança en l'educació democràtica, metodologies actives i participatives, innovació docent interdisciplinària, l'impacte de la intel·ligència artificial en l'educació jurídica i noves perspectives sobre el dret a l'educació com a motor de desenrotllament social. La conferència inaugural serà impartida per la professora Remedio Sánchez Férriz, i la clausura serà a càrrec del professor Jorge Castellanos Claramunt, director de l'esdeveniment.
L'assistència és lliure prèvia inscripció, i s'atorgarà certificat als qui participen en almenys el 80% de les sessions. A més, s'ha obert la convocatòria per a l'enviament de comunicacions sobre innovació docent i el dret a l'educació, que podran ser proposades per a la seua publicació en una obra col·lectiva.
Este congrés és organitzat pel Grup Consolidat d'Innovació Docent DEBACONST i compta amb la col·laboració de diversos projectes d'innovació educativa de la Universitat de València i la Universitat Complutense de Madrid.