Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

Rànquing de Shanghai: La Facultat repeteix a l'interval 1-4 a Espanya i és de nou primera valenciana

• 8 de juliol de 2020

La Facultat manté la seua posició en un dels rànquings més prestigiosos, suma un nou èxit després que Times Higher Education la situara en segona posició a Espanya. A més, consolida la seua posició com a millor Facultat de Dret a la Comunitat Valenciana.

La Facultat de Dret de la Universitat de València es consolida cada vegada més als rànquings acadèmics i investigadors tant a escala nacional com internacional.

Aquesta setmana s'ha publicat El Global Ranking of Academic Subjects (GRAS), o Rànquing de Xangai per matèries, situant a la Facultat a l'Interval 1-4 en l'àmbit nacional i 201-300 a l'Internacional.

Aquests resultats, sumats als de l'últim Times Higher Education, en el qual la Facultat avançava un esglaó per posicionar-se a l'interval 101-200 a nivell mundial y segona a escala nacional, consoliden a la Facultat de Dret de la Universitat de València com un centre de referència en el camp del Dret.

Podeu consultar el rànquing a la web del Servei d'Análisi i Planificació o bé directament a la Web del propi Rànquing.