.png)

Al llarg del matí, diferents ponents tractaran sobre les claus del nou model productiu: investigació, desenvolupament i innovació
9.30. Inauguració de la Jornada.
Esteban Morcillo. Rector de la Universitat de València
Trinidad Casasús. Degana de la Facultat d'Economia de la UVEG
Martina Menguzzato. Catedràtica d'Organització d'empreses de la UVEG
Representant Fundació Bancaixa
V. Ramón Torcal. Director Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors. Universitat de València
10.00. José Ruiz Navarro. Catedràtic Universitat de Cadis. Director de la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors - Universitat de Cadis. Model productiu, empreniment i universitat: el cas de la UCA
10.45. Alfonso Arbaiza Blanco-Soler. Director General de Fundetec (Fundació per al Desenvolupament Infotecnològic d'empreses i Societat). La Tecnologia com a factor indiscutible per a l'augment de la competitivitat.
11.30. Pausa. Cafè
12.00. María Benítez Montoro. Directora de Màrqueting i Comunicació de Robotnik Automation SLL. Investigació, Desenvolupament i, sobretot, Innovació, les claus del nou model productiu.
12.45 Taula redona.
13.30. Clausura.
Inscripció gratuïta, en www.uv.es/catedrabancajauveg
Date 22 february 2012 at 09:30 to 14:00. Wednesday.
Sala Ignasi Vilallonga Villaba. Facultat d'Economia.
Facultat d'Economia.
Càtedra Bancaixa.