Universitat de ValènciaFaculty of Economics Logo del portal

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee.

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee

Our goal is that you achieve your dreams.

Our goal is that you achieve your dreams

El debat, que està inclós en les activitats de "Claustre Obert", tindrà lloc el dia 5 de febrer de 2013, a las 19 h., a l'Aula Magna. La Nau, Centre Cultural de la Universitat de València (c/ Universitat, 2). Entrada gratuïta, aforament limitat a la capacidad de la sala

 

Des del Vicerectorat de Cultura i Igualtat us convidem al debat "No és economia, és ideologia" amb: Cristina Narbona, doctora en economia i exministra de Medi Ambient (2004-2008); María Luz Rodríguez, professora titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UCLM, i exconsejera de Empleo, Igualdad y Juventud de Castilla La Mancha; Ignacio Muro Benayas, economista, director de la Agencia EFE (1987-2005) i president de ASINYCO; i Jorge Fabra Utray, Decano del Colegio de Economistas de Madrid (1981-83) i president de Red Eléctrica de España (1988-97). Presenta: Francisco Álvarez, economista i expresident de Bolsa Valencia, i Fernando Rodrigo, investigador principal del Centre d'Investigació i Salut Laboral (CISAL) de la Universitat Popeu Fabra.

Modera: Antonio Ariño, vicerector de Cultura i Igualtat de la Universitat de València.

El debat, que està inclós en les activitats de "Claustre Obert", tindrà lloc el dia 5 de febrer de 2013, a las 19 h., a l'Aula Magna. La Nau, Centre Cultural de la Universitat de València (c/ Universitat, 2).

Entrada gratuïta, aforament limitat a la capacidad de la sala

 

Date 5 february 2013 at 19:00 to 21:00. Tuesday.

 
 
Place

Aula Magna. La Nau, Centre Cultural de la Universitat de València (c/ Universitat, 2).

 
Organized by

Vicerectorat de Cultura i Igualtat .

 

Contact Universitat de València

 
More information