Universitat de ValènciaFaculty of Economics Logo del portal

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee.

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee

Our goal is that you achieve your dreams.

Our goal is that you achieve your dreams

Laura Carrasco, estudiante de GIB, participará en el “American International Business- South-East Symposium”

  • October 16th, 2014
Foto Laura Carrasco

Va ser seleccionada entre els millors estudiants a través del programa X-Culture. Participen més de 3000 estudiants de 100 universitats en 40 països de tot el món.

Laura Carrasco, estudiant de International*Business de la Facultat d'Economia de la Universitat de València viatjarà a Miami per a participar en el “American International Business- South-East Symposium” que se celebrarà entre els dies 23 i 25 d'Octubre i que està organitzat per la coneguda marca de luxe “Louis Vuitton”. Durant aquests dies prepararà un projecte grupal per a aquesta empresa sobre “l'Experiència del Consumidor en Tendes de Luxe”.

L'estudiant va ser seleccionada entre els millors estudiants a través del programa X-Culture, en el qual participen més de 3000 estudiants de 100 universitats en 40 països de tot el món.

X-Culture proposen cada quadrimestre “Desafiaments reals de negocis internacionals sobre companyies reals” als alumnes participants, que treballaran en un entorn multicultural per a cercar la millor solució.

En el següent link aquells interessats podran trobar més informació.

“Tot va començar com un projecte per a la meua classe de Cross-Cultural Management” ens explica. “Durant 3 mesos vaig treballar amb 5 persones de diferent procedència en el pla d'internacionalització d'una empresa índia de videojocs. Treballar amb gent d'altres cultures va ser una experiència molt interessant. A més vaig tenir molta sort amb el meu equip, eren tots molt treballadors i amb esforç vam obtenir nostra recompensa”

Li desitgem molta sort a Laura en la seua aventura i esperem que servisca d'inspiració a futurs estudiants de la facultat per a participar en aquest tipus de programes.