Universitat de ValènciaFaculty of Economics Logo del portal

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee.

Study at the Faculty of Economics: professionalisation and employability guarantee

Our goal is that you achieve your dreams.

Our goal is that you achieve your dreams

Un equip d'estudiants de les Escoles Professionals Luis Amigó de Godella guanya el concurs projecte d'empresa de la Facultat d’Economia

  • May 10th, 2015
Primer Premio

“La Llar del vi” és el projecte d'empresa que ha guanyat el primer premi de la setena edició del Concurs Projecte Empresarial.

Tres Projectes d'empresa dels centres: Escoles Professionals Luis Amigó, Escuela de Artesanos, i el Centre Concertat Sant Jaume Apóstol, han sigut els guanyadors del Concurs “Projecte Empresarial”, promogut per la Facultat d’Economia de la Universitat de València en col·laboració amb la Cátedra Excelencia y Desarrollo en Emprendimiento, DACSA-UV i la Cátedra ”Finanzas Internacionales” del Banco de Santander.

“La Llar del vi” és el projecte d'empresa que ha guanyat el primer premi de la setena edició del Concurs Projecte Empresarial. Ha sigut dissenyat per María Camallonga Domenech, Ana Belén Díaz Godoy, Yolanda Ferrando García i Teresa Ibáñez Folgado, estudiants de les Escoles Professionals Luis Amigó de Godella i dirigit pel professor Eduardo Palop Alejos.

Altres dos projectes han resultat premiats: “Natural Home”, de l'equip d'estudiants de la Escuela de Artesanos de Valencia i dirigit pel professor Vicente Martí Cerezo, ha aconseguit el segon premi; i “SYSTEM GLP”, dirigit per David Fabuel Guareño, del Centre Concertat Sant Jaume Apóstol de Moncada, el tercer premi.

Un total de 10 equips han aconseguit que el jurat seleccione les seues propostes. Panells, maquetes i detalls han estat exposats durant bona part de la jornada del dijous 14 de maig, en el “Hall” de la Facultat d’Economia.

El concurs, que compleix la seua setena edició, ha reunit projectes empresarials realitzats per estudiants de centres de Godella, Moncada, Xirivella, Vall de Uxó, i València. Està impulsat per la Comissió de Cooperació de la Facultat d´Economia amb Secundària, amb la col·laboració de la Cátedra Excelencia y Desarrollo en Emprendimiento, DACSA-UV i de la Cátedra “Finanzas Internacionales” del Banco de Santander, i està dirigit a estudiants de Cicles Formatius i de Batxillerat, de Centres públics i privats de la Comunitat Valenciana. El jurat, integrat per docents de la Facultat d’Economia i de les entitats col·laboradores, valora, entre altres aspectes: “la innovació; la viabilitat; el compromís social; la sensibilitat amb el medi ambient, i la presentació pública”.

Galeria fotogràfica

Images: