II Concurs de publicacions sobre Diversitat de la Facultat d'Economia

L'objectiu d'aquest concurs és premiar la millor publicació vinculada amb la diversitat, realitzada per qualsevol membre de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, de manera individual o col·lectiva.
Entenent per Diversitat el conjunt de l'enorme varietat de diferències respecte a les persones que ens envolten i que ens fan únics: gènere, raça, religió, orientació sexual, cultures, aspecte físic, llengua, classe socioeconòmica, edat, idees o personalitat.
El concurs consistirà en la presentació de publicacions d'articles en revistes científiques, de llibres o capítols de llibre, que versen sobre temes de diversitat i que es troben publicats en els anys 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025 i 2026.
El termini de presentació serà des del 15 de setembre fins al 15 d'octubre de 2026
Descarrega la resolució del II Concurs de publicacions sobre Diversitat de la Facultat d'Economia
Organiza: Comisión de Igualdad, Vicedecanato de Participación, Voluntariado e Igualdad
Colabora: Unidad de Igualdad de la Universitat de València











