Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Interior Facultat

Oberta la inscripció per al Congrés Internacional 70 Anys de la Declaració de Drets Humans

Amb motiu del setanta aniversari de la Declaració Universal de Drets Humans de 1948, l'Institut de Drets Humans de la Universitat de València ha organitzat un congrés internacional, el principal objectiu és examinar i fer balanç del reconeixement i garantia efectiva dels drets contemplats en la declaració. El Congrés Internacional 70 Anys de la Declaració Universal dels Drets Humans analitzarà també el seu desenvolupament convencional i jurisprudencial. I així mateix estudiarà com projectar cap al futur les línies d'actualització i desenvolupament dels drets humans que resulten més necessàries i urgents.

Període de l'esdeveniment: De 19 de setembre de 2018 a 30 de novembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: La Nau

Descripció:

Organitza:

Institut de Drets Humans.

Contacta: administración.idh@uv.es

Més informació: