University of Valencia logo Logo ICT Service [SIUV] Logo del portal

INSTAL·LACIONS DE CABLATGE A LA XARXA DE DADES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

 

La Universitat de València ha contractat el manteniment del cablatge de la seua xarxa de dades amb l'empresa Elecnor. S'ha acordat un preu fix per a les tasques més comunes, per la qual cosa en aquests casos no és necessària la realització d'un pressupost previ.

La taula següent detalla les tasques més habituals que es poden realitzar segons aquest procediment i els preus pactats. Per facilitar-ne la referència, s'ha assignat un codi a cada tasca.

CODI DESCRIPCIÓ Preu unitari amb IVA
APM Muntatge de punt de accés 16,25
APD Desmuntatge de punt de accés 10,99
APS Substitució de punt de accés 23,55
IS5 Instal·lació de roseta simple CAT5 U/UTP 151,77
IS6 Instal·lació de roseta simple CAT6 U/UTP 160,21
IS6AU Instal·lació de roseta simple CAT6A U/UTP 168,12
IS6UF Instal·lació de roseta simple CAT6A U/FTP 170,11
IS6AF Instal·lació de roseta simple CAT6A F/UTP 171,71
ID5 Instal·lació de roseta doble CAT5 U/UTP 193,35
ID6 Instal·lació de roseta doble CAT6 U/UTP 210,22
ID6AU Instal·lació de roseta doble CAT6A U/UTP 229,76
ID6UF Instal·lació de roseta doble CAT6A U/FTP 235,88
ID6AF Instal·lació de roseta doble CAT6A F/UTP 236,93
RS5 Reubicació / Reparació roseta simple CAT5 U/UTP 56,15
RS6 Reubicació / Reparació roseta simple CAT6 U/UTP 59,27
RS6AU Reubicació / Reparació  roseta simple CAT6A U/UTP 62,20
RS6UF Reubicació / Reparació  roseta simple CAT6A U/FTP 62,94
RS6AF Reubicació / Reparació  roseta simple CAT6A F/UTP 63,53
RD5 Reubicació / Reparació  roseta doble CAT5 U/UTP 63,80
RD6 Reubicació / Reparació  roseta doble CAT6 U/UTP 69,37
RD6AU Reubicació / Reparació  roseta doble CAT6A U/UTP 75,82
RD6UF Reubicació / Reparació  roseta doble CAT6A U/FTP 77,84
RD6AF Reubicació / Reparació  roseta doble CAT6A F/UTP 78,18

 

Els departaments i centres de la Universitat que desitgen realitzar tasques de reparació, Canvi de localització o instal·lació de punts de xarxa es poden acollir a la tarifa pactada amb Elecnor, que considerem molt convenient per a la Universitat. Per fer-ho, els interessats han d'emplenar una sol·licitud d'intervenció, tal com es detalla més a baix.

Atès que s'ha acordat el compliment de determinats requisits i controls de qualitat en l'execució de les tasques, aquestes seran sempre supervisades pels operadors del Servei d'Informàtica, per bé que la tasca es facturarà directament al departament o centre sol·licitant.

Els departaments i centres de la Universitat que desitgen realitzar tasques de reparació, Canvi de localització o instal·lació de punts de xarxa es poden acollir a la tarifa pactada amb Elecnor, que considerem molt convenient per a la Universitat. Per fer-ho, els interessats han d'emplenar una sol·licitud d'intervenció, tal com es detalla més a baix.

Atès que s'ha acordat el compliment de determinats requisits i controls de qualitat en l'execució de les tasques, aquestes seran sempre supervisades pels operadors del Servei d'Informàtica, per bé que la tasca es facturarà directament al departament o centre sol·licitant.

 
PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR A l'EMPRESA ELECNOR LA REALITZACIÓ DE TREBALLS A LA XARXA DE DADES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

 

L'usuari interessat a crear una sol·licitud ha d’omplir el formulari que apareix en https://solicitudes.uv.es, triant primerament "Personal UV (PAS/PDI)", “Xarxes, aules, ordinadors i serveis TI” i “Suport a la xarxa física i wifi”. És important emplenar correctament tots els camps. Les tasques a què s'aplica aquest procediment és únicament la següent:

   · "Servicio: Nuevos puntos de red o modificación de los existentes"

En el camp “Descripción” s’ha de detallar la tasca o tasques que es vol que es realitzen (és possible agrupar diverses tasques en una mateixa sol·licitud).

Una vegada creada la sol·licitud, el sistema envia automàticament a l'usuari un correu electrònic de confirmació que el permet accedir-hi i modificar qualsevol dels seus camps, així com adjuntar-hi arxius si ho considera convenient.

L'operador que es faça càrrec de la sol·licitud contactarà amb l'usuari per concretar els detalls de la tasca que es demana i aclarir els dubtes que hi puga haver. A continuació, l'operador generarà un formulari de sol·licitud a l'empresa Elecnor, que ha d’emplenar totalment amb excepció de les dades de facturació, el qual adjuntarà a la sol·licitud de l’usuari, tot especificant la tasca o tasques que cal realitzar, els codis i els imports corresponents (vegeu model). L'usuari sol·licitant ha de descarregar aquest formulari, completar les dades de facturació, signar-lo i enviar-lo a mantenimiento.red@uv.es i a l'operador informàtic qui supervisa la tasca.

Tan bon punt reba l'encàrrec, el personal d'Elecnor es posarà en contacte amb l’operador supervisor per coordinar la seua execució. Després de comprovar que la tasca s'ha realitzat correctament, l'operador notificarà aquest fet al sol·licitant, el qual haurà de tramitar el pagament de la factura que Elecnor li envie.