Logo de la Universitat de València Logo Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions Logo del portal

• ARTEC
El nou paradigma d'interacció conegut com Realitat Augmentada consisteix a presentar informació virtual a l'usuari sobre el món real. D'aquesta manera l'usuari es mou pel món real de forma normal, obtenint informació extra gràcies a dispositius com un HMD.
En aquest projecte supervisar 2.0, l'objectiu és treure el procés de creació d'escenaris de RA fora del laboratori, creant una aplicació que permeti a qualsevol professor de FOREM crear fàcilment els continguts dels seus propis cursos.
Reial Madrid World 3D és una aplicació interactiva dissenyada especialment per a Mòbils tant de gamma baixa com de gamma alta. La principal característica és la tecnologia usada en el seu desenvolupament, Java en la seva plataforma J2ME, aconseguint amb això l'execució de l'aplicació en un ampli ventall de dispositius.
Simulador de conducció d'automòbils format per dos llocs de conducció que juntament amb un lloc d'instructor, que permeten reproduir tota mena de situacions perilloses mentre el conductor es troba als comandaments d'una reproducció d'un cotxe real..
Desenvolupament d'un Joc Interactiu en 3D per ajudar i proporcionar la informació suficient a futurs emprenedors, per conèixer tot el camí necessari per esdevenir treballadors autònoms.
El projecte Intelligent Eye és una aplicació per a telèfons mòbils que ofereix informació contextualitzada, és a dir informació rellevant per a l'usuari depenent de la seva ubicació.
"Observacions Instantànies" és una eina per a l'estudi i el control d'operacions que intervenen en un treball.
"Cronos" és una eina de cronometratge utilitzada per realitzar estudis de temps. L'objectiu és simplificar el procés de mesura, eliminant errors i dificultats de càlcul, de manera que no es requereixi un esforç a l'hora de treballar.
FOREM Andalusia, ha apostat per introduir les noves tecnologies en els seus cursos de formació i per a això s'ha triat la Realitat Augmentada com la solució més prometedora.