Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

• Grup d'investigació DATS

Realització d'activitats de capacitació, investigació, assessorament i de qualsevol un altre àmbit d'interès mutu per a la implementació dels plans derivats de la Llei 63-17 sobre Mobilitat, Transport Terrestre, Trànsit i Seguretat Viària de la República Dominicana.

Posada en marxa, execució, seguiment i mesurament de resultats del Pla Estratègic Nacional per a la Seguretat Viària.

Data d'inici : d’agost / 2017.

Data de finalització: de juliol / 2021.

Investigadors principals: Francisco Alonso.

Entitat finançadores: Institut Nacional de Trànsit i Transport Terrestre (INTRANT) de la República Dominicana .

Imatges: