
Del 21 al 25 d'octubre de 2024 se celebra a Ambato (Equador) el V International Conference on Computer Science, Electronics and Industrial Engineering (CSEI 2024), del Comitè Científic del qual ha format part el Dr. Francisco Alonso, Director d'INTRAS, com revisor i assessor dels continguts científics.
CSEI2024 es dedica a explorar els darrers avenços en ciència informàtica i enginyeria, reunint experts i investigadors de tot el món per compartir les seves innovadores investigacions i idees.
El congrés està organitzat per acadèmics i investigadors de la Facultat d'Enginyeria en Sistemes, Electrònica i Industrial, de la Universitat Tècnica de Ambato, amb suport d'investigadors d'universitats d'Espanya, Colòmbia, Xile, Mèxic, El Salvador, USA, Japó, Alemanya, Panamà, Índia i Malàisia.







