Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• Cartell

Quines eixides professionals té un estudiant de Banca i Finances Quantitatives?

23 de de maig de 2016

L'organització del màster i la Càtedra de Finances Internacionals Banc Santander-Universitat de València preparen unes jornades en les quals egressats del màster parlaran de la seua experiència.

• Robo-Advisor

Fintech: Què és un robo-advisor?

6 de d’abril de 2016

Fa uns mesos parlem del fintech i com la banca afrontaria la seua imminent eclosió a Espanya. Ací desentranyem una dels seus vessants més populars: l'assessorament financer automatitzat.

• Workshops

¿En qué consisten los Workshops del Máster Qfb?

20 de de gener de 2016

Cada julio el Máster en Banca y Finanzas Cuantitativas organiza un Workshop para que los estudiantes de segundo curso presenten sus trabajos de investigación. Pero las jornadas sirven como mucho más que una simple presentación.