Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Transició Energètica

Contemplant un canvi de model: Naix 'Papers d'Energia'

13 de de maig de 2016

FUNCAS edita des d'aquesta primavera una nova revista sota el nom de 'Papers d'Energia'; una publicació que pretén informar al detall sobre l'actual transició energètica a Espanya i la resta del món.

• Una refinería de petróleo al atardecer

¿Cómo afectan las variaciones del crudo a la Bolsa?

17 de de desembre de 2015

La volatilidad del petróleo crudo sigue enturbiando las bolsas mundiales. En un año y medio el barril de Brent ha perdido dos tercios de su valor. ¿Pero tradicionalmente, qué relación se encuentra entre estos dos valores?