
Des de l'Assemblea de Representants d'alumnes (ADR) de la Facultat de Psicologia i Logopèdia estem impulsant un nou projecte que consisteix a realitzar una taula redona (reunió de debat on tots podem opinar) per a tractar diferents temes relacionats amb la gestió acadèmica i personal. Els principals temes seran la gestió de l'estrés, planificació del temps, motivació acadèmica i mètodes d'estudi.
El nostre objectiu és millorar la qualitat de vida dels estudiants i que junts ens ajudem a tindre una experiència universitària més agradable. Portem totes les eines que considerem essencials per a millorar la nostra salut mental i acadèmica.
Planegem realitzar la taula redona a mitjan novembre. La duració estimada de l'esdeveniment és d'una hora i trenta minuts. Deixem en imatge un codi QR per a realitzar un qüestionari sobre aquest tema i així tindre tota la informació possible sobre aquest tema.
Esperem que t'animes!
Link cuestionari: https://forms.gle/jpJwbUMgJLnArcXe9