Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Difractòmetre de Raigs X Kappa CCD.

• Difractòmetre de quatre cercles amb geometria Kappa.
  • Detector CCD.
  • Sistema de baixa temperatura Oxford Cryosystems.
  • Plataforma informàtica per al control, processat i resolució d'estructures cristal·lines.

Difractòmetre de Raigs X Kappa 2000.

• Difractòmetre de quatre cercles amb geometria Kappa.
  • Ànode rotatori de Cu.
  • Detector CCD.
  • Sistema de baixa temperatura Oxford Cryosystems.
  • Plataforma informàtica pel control, processat i resolució d'estructures tant de petites molècules com de macromolècules.

Espectròmetre seqüencial de Fluorescència de Raigs X PHILIPS PW2400.

• Equipat amb un ordinador Philips dotat de programari, per a l'anàlisi qualitatiu, semiquantitatiu i quantitatiu. Tub de Rh, rotació independent d'aqueixos theta i 2 theta, detector de centelleig situat col·lateralment al comptador de flux, cosa que millora la sensibilitat. Introducció de mostres per la part superior amb carregador automàtic de 6 posicions, permetent l'anàlisi de mostres de diversos tipus (líquides, sòlides, perles...).

Premsa hidràulica HERZOG HTP40.

• Per la preparació de mostres en forma de pastilles.