Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

L’usuari ha de contactar amb el servei per via telefònica o per correu electrònic, per ser informat dels pressupostos i les instal·lacions.

Una vegada acceptat el pressupost, l’usuari portarà les seues mostres en recipients hermètics que impedisquen la contaminació del personal i medi ambient en cas de vessament.

Si l’usuari treballa amb línies cel·lulars del nostre banc de mostres en estat crioconservació, ha de seguir els diferents protocols d’expansió i descongelació.