Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 24/05/2024 09:30 | 24/05/2024 13:30 | Aula PB SFPIE | |
2 | 31/05/2024 09:30 | 31/05/2024 13:30 | Aula PB SFPIE |
- Isusi Fagoaga, Rosa Maria
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Especialista Pau
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
Adela García Aracil
Investigadora científica de l'Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement, INGENIO pertanyent al CSIC i UPV
• Impulsar la metodologia docent de Design Thinking (DT) per a la seua utilització en la docència universitària.
• Mostrar exemples de DT.
• Dissenyar i planificar propostes docents amb DT.
• Relacionar la docència universitària amb els reptes dels ODS i el món laboral.
BLOC 1: (4 hores)
• Què és el Design Thinking?
• Fases del DT.
• Vinculacions amb altres metodologies docents actives.
• Exemples de DT amb els reptes dels ODS i el món laboral.
BLOC 2: (4 hores)
• Aplicació del DT a la docència universitària. Exemples.
• Disseny i planificació d'activitats i projectes docents amb DT.
• Mostra i avaluació dels projectes realitzats amb DT.
1. Triar la metodologia d'ensenyament-aprenentatge més adequada.
2. Utilització de les metodologies actives a la docència universitària.
3. Foment de la reflexió i la participació de l'estudiantat.
4. Disseny i planificació projectes docents.
5. Saber relacionar la docència de cada assignatura amb la realitat actual i vincular-la als reptes dels ODS.
Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE. Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Realització de les tasques lliurables així establides per el/la docent.
• Compliment de la normativa del SFPIE respecte a l'assistència.