Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

Borses de viatge per a estudiants

Maleta

Convocades les borses de viatge per a estudiants de la Universitat de València corresponents a 2018. L'objecte d'aquestes ajudes és concedir ajudes econòmiques destinades a facilitar la mobilitat dels estudiants i les estudiantes de la UV per a participar en activitats de caràcter complementari per a la seua formació: cursos, congressos, jornades, etc. Les activitats han de ser de caràcter acadèmic i estar relacionades amb la seua àrea d'estudi.

Aquesta  convocatòria té dos terminis de sol·licitud, el primer fins al 5 de juny i els segon fins al 28 de setembre, depenent de les dates de realització de l'activitat. Comproveu tots els requisitis en les bases reguladores que podeu consultar a la web del Sedi.

Data d'actualització: 24 d'abril de 2018.