Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

‘No estem bé’ amb Eugeni Alemany i Maria Juan al Teatre Micalet (14 i 15 de setembre)

Molt de soroll per no res al Teatre Micalet

Amb el carnet universitari recolliu els bons bescanviables per entrades gratuïtes al CAL (www.valencia.edu/spl/cal) del vostre campus.

Només el dijous 14 i el divendres 15 de setembre de 2017

Funcions: dijous i divendres a les 20.30 h

Lloc: Teatre el Micaletcarrer del Mestre Palau, 3, València

La temporada 2017/2018 del Teatre Micalet s’obri amb l’espectacle No estem bé, de Maria Juan i Eugeni Alemany, una obra carregada de sàtira a la valenciana en què l’ontinyentina i el suecà alternaran els seus monòlegs i converses mentre que debaten sobre aspectes d’actualitat i s’esquincen les vestidures.

Extraversió i humor transgressor en un espectacle que també inclourà improvisació, rifes i altres sorpreses al més pur estil cabareter.

Amb No estem bé Maria i Eugeni aconsegueixen revolucionar el panorama teatral valencià al fusionar, per primera vegada, la comèdia teatral i el gènere del monòleg d’humor. Els dos referents valencians de l’entreteniment i la improvisació en directe junts, per primera vegada, en una funció plena de situacions divertides i algunes extremadament delirants.

Organitza: Teatre Micalet

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística

Data d'actualització: 15 de setembre de 2017.