Logo de la Universitat de València Logo del portal

Grups de conversa

• 9 de setembre de 2019
Grups de conversa

Ja podeu inscriure-vos en els grups de conversa del curs 2019/2020 de valencià, anglès, francès i alemany fins al 20 de setembre (durant el curs romandrà oberta la inscripció als grups en què queden places) i de manera presencial als CAL. S'ha de demanar cita per a la inscripció i aportar un dels documents d'identificació següents:

- carnet de la Universitat
- resguard de la matrícula
carnet d'AlumniUV

Durant les inscripcions, que tindran lloc en la cita que us assignaran entre el 2 i el 20 de setembre, de dilluns a dijous i en horari de 9 del matí a 5 de la vesprada, s'ha d'aportar el certificat de nivell exigit (segons el que estableix la Taula d'equivalències d'acreditació de llengües L2 de la Universitat de València) o realitzar una prova diagnòstica.

Teniu tota la informació i els horaris a les pàgines de grups de conversa de valencià, d'anglès, de francès i d'alemany o podeu acudir al Centre d'Autoaprenentatge de Llengües del vostre campus.