Amb caràcter general, les sol·licituds hauran de presentar-se per registre electrònic (tràmit disponible en entreu.uv.es).
- IMPORTANT: Abans d’accedir a la seu electrònica, cal descarregar la sol·licitud, Emplenar-la, signar-la (obligatòriament amb signatura electrònica) i guardar-la al PC.
- La sol·licitud cal enviar-la mitjançant el Registre Electrònic: Accés al Registre Electrònic
- Instruccions una vegada dins del tràmit:
En la pestanya “Acceptació”, acceptar les condicions indicades.
En la pestanya “General”, elegir: Tipus d’Unitat: Serveis universitaris, generals i centrals – Òrgan al qual se dirigeix: SERVEI DE RECURSOS HUMANS PAS – Tramitació desitjada: Gestions especifiques de la Unitat i al desplegable: GESPAS
En la pestanya “Exposició i sol·licitud” omplir tots dos camps
En la pestanya “Fitxers adjunts”, punxar sobre el primer “Examinar” i buscar en el PC la sol·licitud prèviament emplenada i signada i incorporar-la.
En la pestanya “Finalitzar”, acceptar comunicacions telemàtiques marcant el Sí i “Enviar”.
En la pestanya “Finalitzar”, acceptar comunicacions telemàtiques marcant el Sí i “Enviar”.