CERIMÒNIES DE GRADUACIÓ
A aquest apartat trobareu tota la informació sobre els actes de graduació dels Graus i Màsters de la Facultat de Ciències Socials de les promocions actuals.
DATA I LLOC
MÀSTERS UNIVERSITARIS |
DATA |
HORA |
LLOC |
MÁSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RRHH |
8 de juliol |
16:30h* |
PALAU DE CONGRESOS |
MÁSTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS |
|||
MÁSTER INTERUNIVERSITARI EN TREBALL SOCIAL EN L’ÀMBIT SANITARI |
|||
MÀSTER DE GÈNERE I POLITIQUES D’IGUALTAT |
|||
TITULACIONS |
DATA |
HORA |
LLOC |
GRAU EN RELACIONS LABORALS I RECURSOS HUMANS |
8 de juliol |
18:30h* |
PALAU DE CONGRESOS |
GRAU EN TREBALL SOCIAL |
|||
GRAU EN SOCIOLOGIA |
|||
DOBLE GRAU EN SOCIOLOGIA I CIÈNCIES POLÍTIQUES I DE L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA |
* Hora aproximada a concretar més endavant.
REQUISITS
Per a l’estudiantat dels Graus, estar matriculat almenys d’una assignatura en quart curs.
Per a l’estudiantat dels Màsters, estar matriculat almenys d’una asignatura en l’últim curs.
INSCRIPCIÓ
Mitjançant el següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-kepct4hu/ fins al dia 1 de març de 2025, haureu d’emplenar el formulari d’inscripció i efectuar el pagament en línia. El preu per assistir a l’acte de Graduació és de 35 € per persona. Cal que, a l’hora d’emplenar el formulari, tingueu en compte la següent informació:
- ELECCIÓ DEL PADRÍ O PADRINA DE LA TITULACIÓ:
Podeu proposar el nom d’un/a professor/a que vos haja impartit docència durant la titulació perquè vos acompanye durant l’acte de graduació, indicant el nom i cognom del professorat elegit, al que haureu de comunicar l’elecció i obtindre la seua confirmació. - ELECCIÓ DEL REPRESENTANT DE LA PROMOCIÓ:
Si voleu ser representants de la vostra promoció o proposar algú com a representant, haureu d’indicar-ho al formulari emplenant el camp indicat amb el NOM i COGNOMS del o la estudianta que proposeu. Per a més información sobre el seu paper a la cerimònica (discurs, insignies als padrins) heu de contactar amb https://myxperience.es/ - ENTRADES PER ALS ACOMPANYANTS:
Una vegada finalitzada la inscripció, en funció de l’aforament de la Sala i el nombre d’inscrits, us facilitarem, uns dies abans de l'acte, mitjançant l’adreça de correu electrònic que utilitzareu per a la inscripció, les entrades per a les persones acompanyants. En qualsevol cas, l’aforament de la sala sol permetre assegurar que tots comptareu amb un mínim de 2 entrades per a acompanyants pagament.
ACCESSIBILITAT
En cas que qualsevol problema de mobilitat reduïda vos dificulte l’accés al recinte o a l’escenari, cal que ho comuniqueu, marcant la casella habilitada al formulari, i ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de buscar la millor solució.
RESOLUCIÓ DE DUBTES: https://myxperience.es/
ESTUDIANTAT AFECTAT PER LA DANA: l’estudiantat al que s’ha concedit ajuda extraordinària per als afectats per la DANA per part de la Universitat de València, i als que han demanat ajudes per vivenda afectada, han de fer contar aquesta circumstància al formulari d’inscripció al següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-becados-56kvueep/