Logo UVFacultat de Ciències Socials Logo del portal

Ceremònies de Graduació

CERIMÒNIES DE GRADUACIÓ

A aquest apartat trobareu tota la informació sobre els actes de graduació dels Graus i Màsters de la Facultat de Ciències Socials de les promocions actuals.

DATA I LLOC

 

MÀSTERS UNIVERSITARIS

DATA

HORA

LLOC

MÁSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RRHH

8 de juliol

16:30h

PALAU DE CONGRESOS

MÁSTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS

MÁSTER EN BENESTAR SOCIAL: INTERVENCIÓ FAMILIAR

MÁSTER INTERUNIVERSITARI EN TREBALL SOCIAL EN L’ÀMBIT SANITARI

MÀSTER DE GÈNERE I POLITIQUES D’IGUALTAT

TITULACIONS

DATA

HORA

LLOC

GRAU EN RELACIONS LABORALS I RECURSOS HUMANS

8 de juliol

18:30h

PALAU DE CONGRESOS

GRAU EN TREBALL SOCIAL

GRAU EN SOCIOLOGIA

DOBLE GRAU EN SOCIOLOGIA I CIÈNCIES POLÍTIQUES I DE L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

REQUISITS

Per a l’estudiantat dels Graus, estar matriculat almenys d’una assignatura en quart curs.

Per a l’estudiantat dels Màsters, estar matriculat almenys d’una asignatura en l’últim curs.

INSCRIPCIÓ

Mitjançant el següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-kepct4hu/  fins al dia 1 de març de 2025, haureu d’emplenar el formulari d’inscripció i efectuar el pagament en línia. El preu per assistir a l’acte de Graduació és de 35 € per persona. Cal que, a l’hora d’emplenar el formulari, tingueu en compte la següent informació:  

  • ELECCIÓ DEL PADRÍ O PADRINA DE LA TITULACIÓ:
    Podeu proposar el nom d’un/a professor/a que vos haja impartit docència durant la titulació perquè vos acompanye durant l’acte de graduació, indicant el nom i cognom del professorat elegit, al que haureu de comunicar l’elecció i obtindre la seua confirmació.
  • ELECCIÓ DEL REPRESENTANT DE LA PROMOCIÓ:
    Si voleu ser representants de la vostra promoció o proposar algú com a representant, haureu d’indicar-ho al formulari emplenant el camp indicat amb el NOM i COGNOMS del o la estudianta que proposeu. Per a més información sobre el seu paper a la cerimònica (discurs, insignies als padrins) heu de contactar amb       
    https://myxperience.es/
  • ENTRADES PER ALS   ACOMPANYANTS:
    Una vegada finalitzada la inscripció, en funció de l’aforament de la Sala i el nombre d’inscrits, us facilitarem, uns dies abans de l'acte, mitjançant l’adreça de correu electrònic que utilitzareu per a la inscripció, les entrades per a les persones acompanyants. En qualsevol cas, l’aforament de la sala sol permetre assegurar que tots comptareu amb un mínim de 2 entrades per a acompanyants pagament.

ACCESSIBILITAT

En cas que qualsevol problema de mobilitat reduïda vos dificulte l’accés al recinte o a l’escenari, cal que ho comuniqueu, marcant la casella habilitada al formulari, i ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de buscar la millor solució.

RESOLUCIÓ DE DUBTES: https://myxperience.es/

ESTUDIANTAT AFECTAT PER LA DANA: l’estudiantat al que s’ha concedit ajuda extraordinària per als afectats per la DANA per part de la Universitat de València, han de fer contar aquesta circumstància al formulari d’inscripció al següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-becados-56kvueep/