Logo UVFacultat de Ciències Socials Logo del portal

Ceremònies de Graduació

CERIMÒNIES DE GRADUACIÓ

A aquest apartat trobareu tota la informació sobre els actes de graduació dels Graus i Màsters de la Facultat de Ciències Socials de les promocions actuals.

DATA I LLOC

MÀSTERS UNIVERSITARIS

DATA

HORA

LLOC

MÁSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RRHH

8 de juliol

16:30h*

PALAU DE CONGRESOS

MÁSTER EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS

MÁSTER INTERUNIVERSITARI EN TREBALL SOCIAL EN L’ÀMBIT SANITARI

MÀSTER DE GÈNERE I POLITIQUES D’IGUALTAT

TITULACIONS

DATA

HORA

LLOC

GRAU EN RELACIONS LABORALS I RECURSOS HUMANS

 

 

8 de juliol

 

 

18:30h*

 

 

PALAU DE CONGRESOS

GRAU EN TREBALL SOCIAL

GRAU EN SOCIOLOGIA

DOBLE GRAU EN SOCIOLOGIA I CIÈNCIES POLÍTIQUES I DE L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

* Hora aproximada a concretar més endavant.

REQUISITS

Per a l’estudiantat dels Graus, estar matriculat almenys d’una assignatura en quart curs.

Per a l’estudiantat dels Màsters, estar matriculat almenys d’una asignatura en l’últim curs.

INSCRIPCIÓ

Mitjançant el següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-kepct4hu/  fins al dia 1 de març de 2025, haureu d’emplenar el formulari d’inscripció i efectuar el pagament en línia. El preu per assistir a l’acte de Graduació és de 35 € per persona. Cal que, a l’hora d’emplenar el formulari, tingueu en compte la següent informació:  

  • ELECCIÓ DEL PADRÍ O PADRINA DE LA TITULACIÓ:
    Podeu proposar el nom d’un/a professor/a que vos haja impartit docència durant la titulació perquè vos acompanye durant l’acte de graduació, indicant el nom i cognom del professorat elegit, al que haureu de comunicar l’elecció i obtindre la seua confirmació.
  • ELECCIÓ DEL REPRESENTANT DE LA PROMOCIÓ:
    Si voleu ser representants de la vostra promoció o proposar algú com a representant, haureu d’indicar-ho al formulari emplenant el camp indicat amb el NOM i COGNOMS del o la estudianta que proposeu. Per a més información sobre el seu paper a la cerimònica (discurs, insignies als padrins) heu de contactar amb       
    https://myxperience.es/
  • ENTRADES PER ALS   ACOMPANYANTS:
    Una vegada finalitzada la inscripció, en funció de l’aforament de la Sala i el nombre d’inscrits, us facilitarem, uns dies abans de l'acte, mitjançant l’adreça de correu electrònic que utilitzareu per a la inscripció, les entrades per a les persones acompanyants. En qualsevol cas, l’aforament de la sala sol permetre assegurar que tots comptareu amb un mínim de 2 entrades per a acompanyants pagament.

ACCESSIBILITAT

En cas que qualsevol problema de mobilitat reduïda vos dificulte l’accés al recinte o a l’escenari, cal que ho comuniqueu, marcant la casella habilitada al formulari, i ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de buscar la millor solució.

RESOLUCIÓ DE DUBTES: https://myxperience.es/

ESTUDIANTAT AFECTAT PER LA DANA: l’estudiantat al que s’ha concedit ajuda extraordinària per als afectats per la DANA per part de la Universitat de València, i als que han demanat ajudes per vivenda afectada, han de fer contar aquesta circumstància al formulari d’inscripció al següent enllaç: https://graduacionesvalencia.es/xperiencegraduaciones/acto-facultad-de-ciencias-sociales-uv-becados-56kvueep/