Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

 

El Màster ofereix les següents quatre especialitats. Les especialitats de Comunicació, Distribució i Investigació de Mercats es cursen en la Facultat d'Economia de la Universitat de València (UV) . L'especialitat de Màrqueting Internacional es cursa en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) (situada a 70 km de la UV) .

NOTA IMPORTANT: Les especialitats estan vinculades a la preinscripció realitzada. És a dir, l'especialitat que haja elegit el/la candidat/ta en la seua preinscripció és l'especialitat a la qual ha de matricular-se, en cas de ser admés. Una vegada s'haja fet la preinscripció, aquesta especialitat no es pot canviar.

Mòdul obligatori

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
40099Habilitats directives i de direcció d'equips5Veure fitxa
40100Disseny del màrqueting operatiu en el llançament d'un nou producte10Veure fitxa
40101Tècniques multivariants d'investigació de mercats5Veure fitxa
42047Anàlisi avançada del consumidor i la competència en el pla de màrqueting5Veure fitxa
42048Simulació i noves tecnologies5Veure fitxa
42049Decisions estratègiques en màrqueting4Veure fitxa

Especialitat en comunicació

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
40102Comunicació corporativa5Veure fitxa
40103Comunicació promocional5Veure fitxa
40104Direcció publicitària5Veure fitxa
40105Missatge i planificació de mitjans5Veure fitxa

Especialitat en distribució

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
40106Gestió de les relacions en el canal5Veure fitxa
40107Màrqueting en el punt de venda5Veure fitxa
40108Logística i distribució física5Veure fitxa
40109Direcció de vendes5Veure fitxa

Especialitat en investigació de mercats

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
40110Gestió de projectes d'investigació comercial5Veure fitxa
40111Estadística avançada5Veure fitxa
40113Tècniques d'investigació comercial5Veure fitxa
40114Dissenys d'investigació causal5Veure fitxa

Especialitat en marketing internacional

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
42050Direcció d'empreses internacionals5Veure fitxa
42051Màrqueting internacional5Veure fitxa
42052Branding en mercats internacionals5Veure fitxa
42053Estratègies de fidelització de clients5Veure fitxa

Especialitat en marketing sectorial

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
42054Màrqueting de serveis5Veure fitxa
No oferida en 2024-2025
42055Màrqueting turístic5Veure fitxa
No oferida en 2024-2025
42056Màrqueting polític i electoral5Veure fitxa
No oferida en 2024-2025
42057Psicologia i màrqueting social5Veure fitxa
No oferida en 2024-2025

Mòdul de treball fí de màster

CodiNomCrèditsGuia docent, horaris, exàmens
40112Treball fi de màster6Veure fitxa