• Estudiants del Campus de Tarongers UV

Grupo de Investigación en la Recepción de las Literaturas Clásicas - GIRLC

Referencia del grupo:

GIUV2013-034

Descripción de la actividad investigadora:

Estudi de la recepció de les literatures clàssiques -inclosos els seus períodes tardans, cf. literatura cristiana tant grega com llatina, literatura llatina medieval, literatura bizantina, literatura renaixentista i humanística- a les literatures nacionals.

Página Web:

Objetivos cientificotécnicos:
  • Millora del coneixement tant de les literatures clàssiques com de tota la literatura occidental i universal

Líneas de investigación:
  • Recepción de las literaturas clásicas. Estudi de la recepció de les literatures clàssiques a les literatures nacionals.
  • Lingüistica Griega. Estudi de la lingüística de la llengua grega, des del proto-grec fins a l'època actual.
  • Retórica y estilística griegas. Estudi de la retòrica i l'estilística gregues, tant a nivell formal com pel que fa als estudis al voltant de totes dues.

Componentes del grupo:
Nombre Carácter de la participación Entidad Descripción