
Dues úniques funcions el 9 i 10 de gener de 2016 a les 19 h. Amb el carnet universitari, demaneu bons al CAL bescanviables per entrades.
‘Sobre el fenomen de les feines de merda’
Dramatúrgia Joan Yago
Direcció de Israel Solà
Intèrprets: Xavi Francés, Aitor Galisteo-Rocher, Esther López, Marc Rius, Júlia Truyol.
Dues úniques funcions el 9 i 10 de gener de 2016 a les 19 h.
“Com podem ni tan sols començar a parlar de dignitat laboral quan estem invertint vuit hores del nostre dia a fer una feina que no hauria d’existir?L’any 2013 apareix a la revista política Strike l’article de l’antropòleg i activista nord-americà David Graeber "On the phenomena of bullshit jobs", en què estudia les causes i conseqüències de la multiplicació de tot un seguit de feines que no només són prescindibles, sinó, a més a més, inútils i estúpides.
Amb aquest article com a inspiració i les experiències laborals dels mateixos actors com a punt de partida, la companyia La Calòrica (Premi Quim Masó 2014, Premi Adrià Gual 2012 i Premi del jurat i del públic Escènia 2010) construeix un espectacle d’històries breus, intenses i directes on, entre grans dosis d’humor, es pregunten què és “la feina”, com ens identifica i per què collons li dediquem la part més important de la nostra vida.
Amb el vostre carnet universitari, demaneu els bons al CAL (centre d'autoaprenentatge de llengües) del vostre campus (Burjassot, edifici de la biblioteca; els Tarongers, aulari Nord; Blasco Ibáñez, aulari V), que podreu bescanviar per entrades a la taquilla del teatre una hora abans de l'espectacle.
- 9 de gener de 2016 de 19:00 a 21:00. Dissabte.
- 10 de gener de 2016 de 19:00 a 21:00. Diumenge.
carrer del Mestre Palau, 3, València