Convocatòria Capacitas 2021. Obert el termini d'inscripció

Imatge gràfica del programa Capacitas 2021.

Període de l'esdeveniment: De 10 de març de 2021 a 9 d’abril de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Vols adquirir competències, eines i recursos que t'ajuden a millorar la teua ocupabilitat?

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València, a través d'UVocupació, i en col·laboració amb Banco Santander, posa en marxa la 2a edició del PROGRAMA CAPACITAS.

L'objectiu és impulsar la inserció professional de l'estudiantat i els/les titulats/as universitaris/àries amb discapacitat, en diferents entitats, fomentant l'ocupació de qualitat, mitjançant itineraris d'assessorament laboral, accions formatives i sensibilització a les empreses.

Si eres estudiant/a o titulat/a universitari/ària, disposes de certificat de discapacitat major o igual al 33% i vols que t'ajudem a traçar un pla d'acció que potencie el teu perfil professional, aquesta és la teua oportunitat. T'esperem!

El termini d'inscripció està obert fins al 9/04/2021 inclòs.

Organitza:

Universitat de València

Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius

Fundació General de la Universitat de València

UVocupació

Amb la col·laboració de Banco Santander.

Contacta: uvocupacio@uv.es

Més informació: