• Agenda mòbil UV

Enquesta de satisfacció d'estudiants amb els màsters

Període de l'esdeveniment: De 14 de febrer de 2017 a 18 de març de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Aplicació LimeSurvey de la UV

Descripció:

Del 14 de febrer al 18 de març, els i les estudiants de màsters oficials que estan pròxims a acabar els seus estudis (majoritàriament de màsters de 90 crèdits) tenen a la seua disposició en l'aplicació d'enquestes LimeSurvey de la UV qüestionaris per donar la seua opinió sobre el títol que estan cursant. L'enllaç per accedir a l'enquesta se li ha enviat a cada estudiant per correu electrònic.

Organitza:

Unitat de Qualitat.