Imatge d'un temple xinés
Microcredencial 'Bases estratègiques xineses: economia, política i turisme'
Presencial

Microcredencial universitària per al curs 2025-2026 en bases estratègiques xineses. Formació presencial al Centre Internacional de Gandia UV

 

En el marc de l'activitat docent i acadèmica de la unitat docent de l'àrea d'Estudis d'Àsia Oriental (UDAEAO) de la UV aquesta formació es presenta  com una innovadora i exclusiva especialització en Estudis d'Àsia Orienta, amb esment a la Xina, única entre els ensenyaments superiors de les universitats públiques i privades valencianes.

El curs es realitzarà del 14 d'octubre al 25 de novembre de 2025 al Centre Internacional de Gandia UV, dimarts i dijous, en horari de 16:30 a 20:30 hores. Compta amb 7  crèdits ECTS i està reconegut amb una certificació MECES de Nivell 1: Tècnic Superior i/o EQF de Nivell 5.

Entre les eixides professionals o perfil professional de l'alumnat es troben àmbits molt diversos: docència, investigació, agències culturals i diplomàtiques, traducció, periodisme, turisme, mediació intercultural, empreses, institucions i organismes públics i privats vinculats amb Àsia Oriental i, especialment, amb la Xina. Aquest programa també ofereix una formació sòlida per a aquells que desitgen iniciar els seus propis projectes en relació amb Àsia Oriental prenent a la Xina com el seu objectiu estratègic.

 

 

Data De 8 de setembre de 2025 a 29 de setembre de 2025. 24h. Tots els dies.

 
 
Lloc de realització

Centre Internacional de Gandia UV

c/ Tossal, 8

Gandia (46701)

 
Organitza

Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació

Centre Internacional de Gandia UV

Ajuntament de Gandia

Federació Empresarial de La Safor

AVEA.

https://www.uv.es/uvgandia

 
uvgandia@uv.es

 
Més informació