• Agenda mòbil UV

Presentació a Xàtiva del llibre Nou viatge pel País Valencià

Presentació a La Socarrada del llibre “Nou viatge pel País Valencià” de Nèstor Novell i Josep Sorribes

Data: 14 de novembre de 2017 de 19:30 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: La Socarrada · C/ Ronda Sequia de Vila, s/n· Xàtiva

Descripció:

A l’acte, hi intervindran a més dels autors, Rafa Suñer, cofundador de Cervesa La Socarrada; Ximo Corts, president de l'Associació Amics de la Costera i David Muñoz, professor de sociologia de la Universitat Jaume I de Castelló.

Els autors fan una indagació sobre la realitat social, econòmica i humana del País Valencià i sobre les perspectives de futur en l’època post-crisi. Comarca a comarca, amb àmplies incursions històriques, en diàleg amb interlocutors locals i l’aportació de la bibliografia precedent, es presenta un quadre de conjunt de les possibilitats i dificultats actuals del territori valencià.

Organitza:

La socarrada, Amics de la Costera, Publicacions de la Universitat de València.

Contacta: marqueting@uv.es

Més informació: