• Agenda mòbil UV

Sènior i el Cor Brutal tanca Sons al Botànic

Grup Senior i el Cor Brutal

Data: 27 de de setembre de 2019 de 21:00 a 23:00. Divendres.

Lloc de realització: Jardí Botànic de la Universitat de València

Descripció:

Últim concert de la cinquena edició de Sons al Botànic! Sènior i el Cor Brutal puja a l'escenari de la plaça de les magnòlies del Jardí Botànic de la Universitat de València amb una proposta ben especial. En format duo, amb Landete a la veu i Endika al piano, repassaran els seus 10 anys de trajectòria en un espectacle que han batejat com 'vodevil de poble'.

Entrades: 15 €. Entrada especial  a 10 € per a xiquets i xiquetes de 7 a 16 anys. Entrada gratuïta per a menors de 7 anys.

Organitza:

Jardí Botànic UV, &Sons Produccions i Saltarinas, sota el patrocini de Cervesa Turia..

www.jardibotanic.org

Contacta: cicbotanic@uv.es